A A A
SmodBIP

"Prowadzenie zimowego utrzymania dróg powiatowych i chodników w sezonie zimowym 2018/2019 r."

Podlegający Ustawie, zakończony, nierozstrzygnięty

 20/07/2018 S138 - - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Polska-Wieliczka: Usługi odśnieżania
2018/S 138-316603
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce
ul. Słowackiego 29
32-020 Wieliczka
Polska
Tel.: +48 123999888
E-mail: przetargi@zdp.wieliczka.pl
Faks: +48 123999890
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.zdp.wieliczka.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inna: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego Powiatu Wielickiego – Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Inny: Budowa dróg kołowych
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Prowadzenie zimowego utrzymania dróg powiatowych i chodników w sezonie zimowym 2018/2019 r.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 16: Usługi w dziedzinie odprowadzania ścieków i wywozu nieczystości; usługi sanitarne i podobne
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Powiat Wielicki
Kod NUTS PL21
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
3.2. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zimowego utrzymania dróg powiatowych i chodników na terenie Miasta i Gminy Wieliczka, oraz zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Gmin: Kłaj, Gdów, Biskupice, w sezonie zimowym 2018/2019.
3.3. Zakres zamówienia obejmuje 194,030 km dróg powiatowych oraz 48,704 km, w tym: część I - Miasto i Gmina Wieliczka - 87,685 km dróg oraz 42,855 km chodników, część II - Gmina Kłaj – 29,257 km dróg powiatowych, część III - Gmina Gdów 55,600 km dróg oraz 3,144 km chodników, część IV - Gmina Biskupice 21,488 km dróg oraz 2,705 km chodników.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90620000, 90630000, 90611000
II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Rozpoczęcie 2.9.2018. Zakończenie 15.4.2019
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: Prowadzenie zimowego utrzymania dróg powiatowych i chodników na terenie Miasta i Gminy Wieliczka w sezonie zimowym 2018/2019 r.
1)Krótki opis
Prowadzenie zimowego utrzymania dróg powiatowych i chodników na terenie Miasta i Gminy Wieliczka w sezonie zimowym 2018/2019 r.
Miasto i Gmina Wieliczka - 87,685 km dróg oraz 42,855 km chodników,
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90620000
3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: Prowadzenie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Gminy Kłaj w sezonie zimowym 2018/2019 r.
1)Krótki opis
Prowadzenie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Gminy Kłaj w sezonie zimowym 2018/2019 r.
— Gmina Kłaj – 29,257 km dróg powiatowych.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90620000
3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3 Nazwa: Prowadzenie zimowego utrzymania dróg powiatowych i chodników na terenie Gminy Gdów w sezonie zimowym 2018/2019 r.
1)Krótki opis
Prowadzenie zimowego utrzymania dróg powiatowych i chodników na terenie Gminy Gdów w sezonie zimowym 2018/2019 r.
Gmina Gdów 55,600 km dróg oraz 3,144 km chodników.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90620000
3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 4 Nazwa: Prowadzenie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Gminy Biskupice w sezonie zimowym 2018/2019r.
1)Krótki opis
Prowadzenie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Gminy Biskupice w sezonie zimowym 2018/2019 r.
Gmina Biskupice 21,488 km dróg oraz 2,705 km chodników.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90620000
3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
10.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie:
— część I zamówienia – 8 000,00 PLN (osiem tysięcy złotych i 00/100),
— część II zamówienia – 2 000,00 PLN (dwa tysiące złotych i 00/100),
— część III zamówienia – 3 500,00 PLN (trzy tysiące pięćset złotych i 00/100),
— część IV zamówienia – 1 200,00 PLN (jeden tysiąc dwieście złotych i 00/100).
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca spełni warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ jeżeli wykaże że posiada zaświadczenie, na potrzeby przewozu drogowego rzeczy, o którym mowa w art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 6.9.2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2016 r. poz. 1907 ze zm.) lub licencję obejmującą zakresem przewóz drogowy rzeczy, o której mowa w art. 5 ust. 1 ww. ustawy, a w odniesieniu do podmiotów zagranicznych – równoważny dokument, zgodnie z art. 2 ww. ustawy.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w JEDZ część IV kryteria kwalifikacji lit. A pkt 2 oraz zaświadczenie o którym mowa w art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 6.9.2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2016 r. poz. 1907 ze zm.) lub licencję, o której mowa w art. 5 ust. 1 ww. ustawy, a w odniesieniu do podmiotów zagranicznych, dokument równoważny, zgodnie z art. 2 ww. ustawy.
Podmioty występujące wspólnie mogą spełnić ww. warunek łącznie, lub jeden z wykonawców posiada wymagane zezwolenie lub licencję.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. b) SIWZ, jeżeli wykaże, że:
— posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej:
— dla części I zamówienia – 200 000,00 PLN,
— dla części II zamówienia – 50 000,00 PLN,
— dla części III zamówienia – 85 000,00 PLN,
— dla części IV zamówienia – 30 000,00 PLN.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia wymagane jest dysponowanie środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości stanowiącej co najmniej sumę wymaganych dla tych części zamówienia środków finansowych lub zdolności kredytowej.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu [załącznik nr A1 do SIWZ – JEDZ część IV lit A (kryteria kwalifikacji) oraz część IV lit B pkt. 6], oraz Informacja banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej - zgodnie z pkt. 6.2 lit. a SIWZ, oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26.7.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Dz.U. 2016 r., poz.1126) w paragrafie 2 ust. 2 ppkt. 3.
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że:
a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jednego zadania polegającego na zimowym utrzymaniu dróg o wartości co najmniej:
— dla części I zamówienia 200 000,00 PLN netto,
— dla części II zamówienia 50 000,00 PLN netto,
— dla części III zamówienia 85 000,00 PLN netto,
— dla części IV zamówienia 30 000,00 PLN netto,
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia należy wykazać się doświadczeniem w wykonaniu przynajmniej jednego zadania dla części o większej wartości.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu [załącznik nr A1 do SIWZ – JEDZ część IV lit A (kryteria kwalifikacji), oraz wykazie usług (załącznik nr A1 do SIWZ – JEDZ część IV lit C pkt. 1b] zgodnie z pkt. 6.4 lit. a SIWZ, wykaz usług wraz z dowodami o których mowa w paragrafie 2 ust. 4 ppkt. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.7.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Dz.U. 2016r., poz.1126).
b) dysponuje następującymi narzędziami, wyposażeniem zakładu oraz urządzeniami technicznymi dostępnymi wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego:
— dla części I zamówienia: minimum cztery jednostki piaskarek z napędem co najmniej na dwie osie - każda jednostka opłużona,
— dla części II zamówienia: minimum jedna piaskarka z napędem co najmniej na dwie osie - opłużona,
— dla części III zamówienia: minimum dwie piaskarka z napędem co najmniej na dwie osie - opłużona,
— dla części IV zamówienia: minimum jedna piaskarka z napędem co najmniej na dwie osie – opłużona.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia wymagane jest dysponowanie potencjałem technicznym w ilości stanowiącej co najmniej sumę wymagań dla tych części zamówienia.
Wymagany sprzęt musi być w pełni sprawny.
Podmioty występujące wspólnie mogą wykazywać spełnianie ww. warunku łącznie.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu [załącznik nr A1 do SIWZ – JEDZ część IV lit a (kryteria kwalifikacji), oraz (załącznik nr A1 do SIWZ – JEDZ część IV lit C pkt. 9] - zgodnie z pkt. 6.4 lit. b SIWZ, wykazie wyposażenia zakładu w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej wraz z informacjami o których mowa w paragrafie 2 ust. 4 ppkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26.7.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Dz.U. 2016 r., poz.1126).
c) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: nie
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. cena. Waga 60
2. czas podjęcia akcji dobowej. Waga 40
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
ZDP.ZP.271.11.2018
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
30.8.2018 - 09:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 30.8.2018 - 09:15
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: lipiec 2019
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
SIWZ z załącznikami
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
02676 Warszawa
Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
VI.4.2)Składanie odwołań
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
02676 Warszawa
Polska
Adres internetowy: www.uzp.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
18.7.2018


SIWZ z załącznikami
SIWZ
1) Załącznik nr A do SIWZ - formularz oferty,
2) Załącznik nr A1 do SIWZ - JEDZ
3) Załącznik A2 - Zobowiązanie podmiotów trzecich
4) Załącznik nr A3 do SIWZ - wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp,
5) Załącznik nr B1 do SIWZ - wzór umowy, część I; III i IV
6) Załącznik nr B2 do SIWZ - wzór umowy, część II
7) Załącznik nr C1 do SIWZ - Standardy zimowego utrzymania dróg
8) Załącznik nr C2 do SIWZ - Standardy zimowego utrzymania chodników,
9) Załącznik nr D do SIWZ - Wykaz dróg powiatowych i chodników przy drogach powiatowych.
10) załącznik 1,2 – wzór oświadczenia wykonawcy zgodnie z pkt 6.6 ppkt 5; 6

Opublikował: Adam Kardas
Publikacja dnia: 20.07.2018 09:13
Dokument oglądany razy: 977
Podlega Ustawie