A A A
SmodBIP

Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych Powiatu Wielickiego w 2021 roku”

Nie podlegający Ustawie, zakończony, nierozstrzygnięty

 ZDP.ZP.2721.9.2021

Wieliczka dnia 08.02.2021

Zaproszenie do złożenia oferty

zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza 130 000,00zł, zgodnie z Zarządzeniem nr 1/2021 Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Wieliczce z dnia 04.01 2021r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych.

1. Nazwa i adres Zamawiającego, tryb udzielenia zamówienia

1.1 Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Słowackiego 29, 32-020 Wieliczka,
tel. 12 399 -98-88 fax. 399 98 90
email: przetargi@zdp.wieliczka.pl ,
adres strony internetowej:
www.zdp.wieliczka.pl
1.2 Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych, tekst jednolity (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm) zwaną dalej Pzp, na podst. Art. 2 ust 1 pkt.1

2. Opis Przedmiotu zamówienia:

2.1 Wspólny słownik zamówień publicznych CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg

2.2 Przedmiot zamówienia jest usługa pn.: "Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych Powiatu Wielickiego w 2021 roku”

2.3 Zakres zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na dwie części. Każda z części będzie ocenia oddzielnie.
2.3.1 Część I obejmuje Remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych, emulsją i grysami przy użyciu remontera, głębokość ubytków (wybojów) około 4 cm. Zakres zadania obejmuje łączną powierzchnię naprawy ubytków na drogach powiatowych Powiatu Wielickiego około 900 m²

2.3.2. Część II obejmuje remont cząstkowy uszkodzonych odcinków nawierzchni asfaltowych (jeden odcinek - szerokość około 1m, a długość max 30m) z MMA „ na gorąco” wykonane mechanicznie (rozkładarka) wraz z obcięciem mechanicznym krawędzi i frezowaniem nawierzchni na głębokość około 4cm.
Zakres zadania obejmuje łączną powierzchnię naprawy ubytków na drogach powiatowych Powiatu Wielickiego około 300 m²

Szczegółowy zakres zamówienia został zawarty w załącznikach do zaproszenia do złożenia oferty:
a) Formularz oferty –załącznik A
b) Wzór umowy – załącznik B
c) STWIR - załącznik D
d) Przedmiar robót –załącznik E

3. Warunki udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia
3.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
a) spełniają warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykażą że:
• Dla części I dysponują co najmniej jednym w pełni sprawnym remonterem.
• Dla części II dysponują co najmniej jedną w pełni sprawną rozkładarką do nawierzchni, oraz co najmniej jedną w pełni sprawną frezerką.

4. Dokumenty i oświadczenia, jakie mają dostarczyć Wykonawcy.
4.1 Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik A,
4.2 Pełnomocnictwo jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik
4.3 Wykaz narządzi niezbędnych do spełnienia warunków udziału w zamówieniu.- załącznik C1 i C2

5. Termin realizacji zamówienia

Zamówienie należy wykonać w terminie do 29.10.2021

6. Sposób obliczania ceny
6.1 Wykonawca w ofercie zobowiązany jest podać całkowitą wartość zamówienia dla każdego zadania oddzielnie, obliczoną na podstawie przedmiarów robót.
6.2 Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt kompletnego wykonania zadania stanowiącego przedmiot zamówienia.
6.3 Ceny w ofercie muszą być zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
6.4 Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN.
6.5 Do ceny netto należy doliczyć obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
6.6 Cena oferty złożonej przez osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej powinna zawierać także należne składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz zaliczkę na podatek dochodowy, które zgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający będzie zobowiązany naliczyć i odprowadzić.
6.7 Cena powinna być podana cyfrowo i słownie w złotych polskich.
7 Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
7.1 Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Wszystkie oświadczenia będą przekazywane w formie pisemnej. Dopuszcza się przekazywanie oświadczeń wniosków za pomocą faksu lub poczty elektronicznej.
7.2 Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami jest:
Monika Seweryn - Inspektor ds. zamówień publicznych
e-mail: przetargi@zdp.wieliczka.pl
fax: 12 399 98 90, tel. 12 399 98 86


8. Termin składania ofert.
8.1 Oferty należy złożyć do dnia 19.02.2021 roku do godziny 900 w siedzibie Zamawiającego (sekretariat pokój nr 09) Oferta musi być złożona Zamawiającemu w jednej nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie z napisem: "Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych Powiatu Wielickiego w 2021 roku”.” nr sprawy ZDP.ZP.2721.9.2021 oraz pełną nazwą i adresem Wykonawcy oraz Zamawiającego i dopiskiem nie otwierać do dnia 19.02.2021 do godz. 910
8.2 W przypadku braku w/w danych Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia mogące wyniknąć z powodu tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem składania ofert, a w przypadku składania oferty pocztą lub pocztą kurierską – jej nieotwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert.
8.3 Oferty zostaną otwarte 10 min po upływie terminu wyznaczonego na ich składanie i protokół z otwarcia zostanie umieszczony na stronie internetowej zamawiającego.
8.4 Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca, niezależnie od wyniku postępowania.
8.5 Złożenie oferty po upływie wyznaczonego terminu będzie uważane przez Zamawiającego za niezłożenie oferty; oferta taka zostanie niezwłocznie zwrócona wykonawcy.
8.6 Oferta złożona w innej formie niż pisemna będzie uważana przez Zamawiającego za nieważną i nie będzie uwzględniana przy dalszych czynnościach postępowania, w szczególności w procesie wyboru oferty najkorzystniejszej.
8.7 Ofertę podpisuje osoba reprezentująca Wykonawcę zgodnie z umocowaniem lub stosownym pełnomocnictwem.
9. Procedura wyboru najkorzystniejszej oferty
9.1 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosowane kryterium:
Najniższa Cena brutto = waga 100%
9.2 Zamawiający wybierze najkorzystniejsza ofertę dla każdej części oddzielnie, spośród ofert ważnie złożonych, spełniających wszystkie warunki określone w niniejszym zaproszeniu.
9.3 W przypadku braku możliwości dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z powodu złożenia dwóch lub więcej ofert o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy je złożyli, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych – Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
9.4 O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający poinformuje drogą e-mailową wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
9.5 Zamawiający poprawi w ofertach oczywiste omyłki rachunkowe.
9.6 Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia prowadzonego postępowania, którego dotyczy niniejsze zaproszenie – bez podania przyczyny.
10. Załączniki do zaproszenia do złożenia oferty:

Zaproszenie do złożenia oferty 
Załącznik A - Formularz oferty,
Załącznik B – wzór umowy
Załącznik C1,C2 - wykaz narzędzi,
Załącznik D – STWIOR
Załącznik E – Przedmiar Robót

Opublikował: Adam Kardas
Publikacja dnia: 08.02.2021 10:03
Dokument oglądany razy: 454
Nie podlega Ustawie