A A A
SmodBIP

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zagospodarowaniem poscaleniowym w obr. Brzezie (sołectwo Brzezie i sołectwo Gruszki), jedn. ew. Kłaj oraz w obr. Zagórze, jedn. ew. Niepołomice - obszar wzdłuż autostrady A-4 - Etap II obejmujący: budowę

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

 Wieliczka: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zagospodarowaniem poscaleniowym w obr. Brzezie (sołectwo Brzezie i sołectwo Gruszki), jedn. ew. Kłaj oraz w obr. Zagórze, jedn. ew. Niepołomice - obszar wzdłuż autostrady A-4 - Etap II obejmujący: budowę i przebudowę dróg gminnych wewnętrznych - dróg dojazdowych do gruntów rolnych oraz wykonanie przepustów
Numer ogłoszenia: 60783 - 2015; data zamieszczenia: 29.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce , ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2882874, faks 012 2500378.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wieliczka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sam.ter. Powiatu Wielickiego - Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zagospodarowaniem poscaleniowym w obr. Brzezie (sołectwo Brzezie i sołectwo Gruszki), jedn. ew. Kłaj oraz w obr. Zagórze, jedn. ew. Niepołomice - obszar wzdłuż autostrady A-4 - Etap II obejmujący: budowę i przebudowę dróg gminnych wewnętrznych - dróg dojazdowych do gruntów rolnych oraz wykonanie przepustów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zagospodarowaniem poscaleniowym w obr. Brzezie (sołectwo Brzezie i sołectwo Gruszki), jedn. ew. Kłaj oraz w obr. Zagórze, jedn. ew. Niepołomice - obszar wzdłuż autostrady A-4 - Etap II obejmujący: budowę i przebudowę dróg gminnych wewnętrznych - dróg dojazdowych do gruntów rolnych oraz wykonanie przepustów. Inwestycja podlegająca kompleksowemu nadzorowi inwestorskiemu zlokalizowana jest w: obrębie Brzezie (sołectwo Brzezie i sołectwo Gruszki), jednostka ewidencyjna Kłaj - obszar wzdłuż autostrady A-4. Zakres prac w ramach ww. inwestycji obejmuje: - budowę trzech dróg, - przebudowę pięciu dróg, - wykonanie urządzeń wodnych: budowę trzech przepustów na potoku Tusznica wraz z budową pięciu przepustów na rowach melioracyjnych oraz rozbiórką dwóch istniejących przepustów na rowach melioracyjnych i budową dwóch nowych przepustów w miejscu istniejących wraz z niezbędnymi umocnieniami wlotów i wylotów. Zakres zamówienia obejmuje kompleksowy nadzór inwestorski (zastępstwo inwestycyjne) całego procesu inwestycyjnego (począwszy od przekazania terenu inwestycji - placu budowy - Wykonawcy Inwestycji do odbioru końcowego Inwestycji) robót wynikających z Dokumentacji projektowej, oraz wszystkie czynności wynikające z zapisów: ustawy Prawo budowlane, opinii, uzgodnień, warunków, decyzji o pozwoleniu na budowę, umowy oraz umowy o roboty budowlane zawartej z Wykonawcą Inwestycji. Szczegółowy zakres zamówienia został zawarty w SIWZ i jej załącznikach, a w szczególności w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik C do SIWZ oraz w decyzjach scaleniowych. Szczegółowy zakres inwestycji zawierają załączniki E do SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tekst jednolity (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn zm.), w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9, 71.54.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy niniejszego postępowania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie lub że będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nabytymi poprzez wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jednej należycie wykonanej usługi sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót obejmujących zakresem budowę lub przebudowę dróg, o wartości tej usługi minimum 30 000,00 zł. netto. W przypadku gdy rozliczenia za wykonane zadania dokonane zostały w innej walucie niż w złotych polskich, wartość zadań zostanie przeliczona na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli A kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych tj. 29.04.2015 r. (a w przypadku braku określenia średniego kursu złotego w dniu 29.04.2015 r. - na dzień 28.04.2015 r.) Pojęcia budowy i przebudowy rozróżniane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu-zgodnie z pkt. 9.2.3a SIWZ, wykaz wykonanych głównych usług wraz z dowodami o których mowa w paragrafie 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r. poz. 231) - zgodnie z pkt. 9.2.3b SIWZ, pisemne zobowiązanie innego podmiotu lub inny dowód - zgodnie z pkt 9.2.3d SIWZ (jeżeli dotyczy). Podmioty występujące wspólnie mogą wykazać spełnianie ww. warunku łącznie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, wraz z oświadczeniem, że osoba ta (osoby te) posiada(ją) wymagane uprawnienia. Zamawiający, określając ww. wymogi w zakresie uprawnień budowlanych do projektowania, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane Obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a, oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (DzU z 2010 r. nr 243 poz. 1623 z późn. zmianami), oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (DzU z 2008 r. nr 63, poz. 394 ze zm.) Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu-zgodnie z pkt. 9.2.3a SIWZ, wykaz osób wraz z oświadczeniem - zgodnie z pkt. 9.2.3c SIWZ, pisemne zobowiązanie innego podmiotu lub inny dowód - zgodnie z pkt 9.2.3d SIWZ (jeżeli dotyczy). Podmioty występujące wspólnie mogą wykazać spełnianie ww. warunku łącznie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik A do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii), jeżeli wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub w ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z art. 23 uPzp dotyczy także wykonawców występujących wspólnie - np. konsorcjum, 3) Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii). 4) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w sekcji III.4.3.1 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby, lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy muszą: wspólnie załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 9.2 SIWZ za wyjątkiem dokumentów wymienionych w ppkt 9.2.4 SIWZ, oraz 9.2.5 SIWZ, które składane są oddzielnie przez każdy z tych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 98
2 - długość okresu gwarancji - 2
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) W przypadku zawierania umowy z podmiotem, który nie rozlicza podatku VAT, w umowie zawarta zostanie tylko maksymalna cena brutto. 2) Zamawiający przewiduje zmianę umowy jeżeli wystąpiły okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawarcia Umowy, a w szczególności gdy wystąpi zmiana przepisów prawnych, w tym umowy z dnia 08.08.2013 r. zawartej pomiędzy GDDKiA i Powiatem Wielickim, istotnych dla realizacji przedmiotu Umowy, mająca wpływ na termin i zakres wykonania przedmiotu zamówienia. 3) Dopuszcza się zmianę terminu zakończenia prac, jeżeli wystąpią opóźnienia w stosunku do terminów określonych w umowie o roboty budowlane z Wykonawcą inwestycji, mające wpływ na termin wykonania umowy, niewynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4) W przypadku stwierdzenia dwukrotnego naruszenia któregokolwiek z obowiązków osoby pełniącej funkcję inspektora nadzoru, lub w związku z nieefektywnością polegającą na braku niezwłocznego rozwiązywania problemów pojawiających się na etapie realizacji inwestycji, Zamawiający ma prawo żądania od Wykonawcy ustanowienia nowej osoby pełniącej funkcję inspektora nadzoru, posiadającej co najmniej takie doświadczenie jak osoba pełniąca tę funkcję dotychczas, a Wykonawca ma takie żądanie uwzględnić pod rygorem odstąpienia od umowy przez zamawiającego z winy Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.wieliczka.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, parter, pokój 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, parter, pokój 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia wykonawców, którzy w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszyli obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

01 – SIWZ
02 - Załączniki nr 2,3,4,5,7 do SIWZ
03 – Załącznik A do SIWZ Formularz oferty
04 – Załącznik B do SIWZ Wzór umowy
05 – Załącznik C do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
06 – Załącznik D do SIWZ Karta gwarancyjna
07 – Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 1
08 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 2
09 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 3
10 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 4
11 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 5
12 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 6
13 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 7
14 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 8
15 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 9
16 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 10
17 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 11
18 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 12
19 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 13
20 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 14
21 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 15
22 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 16
23 – Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 17
24 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 18
25 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 19
26 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 20
27 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 21
28 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 22
29 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 23
30 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 24
31 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 25
32 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 26
33 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 27
34 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 28
35 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 29
36 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 30
37 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 31
38 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 32
39 – Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 33
40 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 34
41 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 35
42 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 36
43 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 37
44 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 38
45 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 39
46 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 40
47 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 41
48 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 42
49 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 43
50 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 44
51 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 45
52 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 46
53 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 47
54 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 48
55 – Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 49
56 - Załącznik E do SIWZ Dokumentacja projektowa 50

Opublikował: Adam Kardas
Publikacja dnia: 29.04.2015 14:36
Dokument oglądany razy: 1674
Podlega Ustawie