A A A
SmodBIP
To jest wersja archiwalna, informacja o tym przetargu została skasowana: 26.02.2020 11:22 z powodu:

brak miejsca

Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie zadania pn.: 1.Przebudowa drogi powiatowej nr 2012 K..., 2. Rozbudowa drogi

Podlegający Ustawie, zakończony, usunięty, rozstrzygnięty

Wieliczka: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie zadania pn.: 1.Przebudowa drogi powiatowej nr 2012 K..., 2. Rozbudowa drogi powiatowej nr 2012 K ... wraz z budową nowego przepustu w miejsce istniejącego..., 3. Budowa nowego mostu w miejsce istniejącego ... 4. Przebudowa drogi powiatowej nr 2017 K ...5. Rozbudowa drogi powiatowej nr 2017 K...6. Przebudowa drogi powiatowej nr 2021 K...
Numer ogłoszenia: 12852 - 2015; data zamieszczenia: 19.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce , ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2882874, faks 012 2500378.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wieliczka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sam.ter. Powiatu Wielickiego - Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie zadania pn.: 1.Przebudowa drogi powiatowej nr 2012 K..., 2. Rozbudowa drogi powiatowej nr 2012 K ... wraz z budową nowego przepustu w miejsce istniejącego..., 3. Budowa nowego mostu w miejsce istniejącego ... 4. Przebudowa drogi powiatowej nr 2017 K ...5. Rozbudowa drogi powiatowej nr 2017 K...6. Przebudowa drogi powiatowej nr 2021 K....

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie zadania pn.: 1.Przebudowa drogi powiatowej nr 2012 K Bieżanów - Grabie w km 5+350 - 6+050, 2. Rozbudowa drogi powiatowej nr 2012 K Bieżanów - Grabie w km 3+300 - 5+350 wraz z budową nowego przepustu w miejsce istniejącego o nr JNI 01012817, 3. Budowa nowego mostu w miejsce istniejącego o nr JNI 01012771 w km 6+500 drogi powiatowej nr 2017 K Brzezie - Marszowice - Łapanów;, 4. Przebudowa drogi powiatowej nr 2017 K Brzezie - Marszowice - Łapanów od km 6+570 do skrzyżowania z drogą powiatową nr 2020 K Łazany - Niegowić w km 7+140; 5. Rozbudowa drogi powiatowej nr 2017 K Brzezie - Marszowice - Łapanów w km 7+140 - 8+060 od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2020K Łazany - Niegowić do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 967 wraz z rozbudową drogi powiatowej 2020 K Łazany - Niegowić i budową nowego przepustu w miejsce istniejącego o nr JNI 01012842, 6. Przebudowa drogi powiatowej nr 2021 K Siedlec - Stradomka - Nieznanowice od km 3+920 do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 967 (w km 4+380), W tym: Część I zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie zadania: 1)Przebudowa drogi powiatowej nr 2012 K Bieżanów - Grabie w km 5+350 - 6+050, 2)Rozbudowa drogi powiatowej nr 2012 K Bieżanów - Grabie w km 3+300 - 5+350 wraz z budową nowego przepustu w miejsce istniejącego o nr JNI 01012817 Część II zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie zadania: 1)Budowa nowego mostu w miejsce istniejącego o nr JNI 01012771 w km 6+500 drogi powiatowej nr 2017 K Brzezie - Marszowice - Łapanów; 2)Przebudowa drogi powiatowej nr 2017 K Brzezie - Marszowice - Łapanów od km 6+570 do skrzyżowania z drogą powiatową nr 2020 K Łazany - Niegowić w km 7+140; 3)Rozbudowa drogi powiatowej nr 2017 K Brzezie - Marszowice - Łapanów w km 7+140 - 8+060 od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2020K Łazany - Niegowić do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 967 wraz z rozbudową drogi powiatowej 2020K Łazany - Niegowić i budową nowego przepustu w miejsce istniejącego o nr JNI 01012842. Część III zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 2021 K Siedlec - Stradomka - Nieznanowice od km 3+920 do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 967 (w km 4+380)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Dla części I i II zamówienia Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tekst jednolity (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn zm.), w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zakres zamówień uzupełniających: Część I zamówienia: Mapy zawierające projekty podziału nieruchomości, wraz z wykazem synchronizacyjnym i klauzulą właściwego ośrodka dokumentacji geodezyjnej, w przypadku gdy konieczny będzie podział większej ilości działek niż została przewidziana w pkt. III ust. 2 ppkt. 2 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik C1 do SIWZ, niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy. Część II zamówienia: Mapy zawierające projekty podziału nieruchomości, wraz z wykazem synchronizacyjnym i klauzulą właściwego ośrodka dokumentacji geodezyjnej, w przypadku gdy konieczny będzie podział większej ilości działek niż została przewidziana w pkt. II i IV Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik C2 do SIWZ, niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania wnosi wadium w wysokości: Część I zamówienia - 2 500,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych i 00/100), Część II zamówienia - 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych i 00/100), Część III zamówienia - 500,00 zł. (słownie: pięćset złotych i 00/100), najpóźniej do dnia 27.01.2015 r. do godz. 09:00. Wadium może być wnoszone w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami). Wykonawca sam wybiera sobie formę wadium. W przypadku wyboru pieniężnej formy, wadium należy wpłacić przelewem (w formie polecenia przelewu, nie w kasie banku) na konto Zarządu Dróg Powiatowych Nr 98-86190006-0010-0200-7168-0002 Małopolski Bank Spółdzielczy w Wieliczce. Wadium wniesione w pieniądzu na konto ZDP musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego najpóźniej do dnia 27.01.2015 r. do godz. 09:00. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej, dokument należy umieścić w oryginale, w kopercie wraz z ofertą (ale nie łączyć trwale z pozostałymi dokumentami. Wymagana ważność tej formy wadium - 30 dni od terminu składania ofert. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ppkt 11.12 SIWZ. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 uPzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a.wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b.wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, c.zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej, jako Beneficjenta należy wskazać Powiat Wielicki, ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Nie dotyczy niniejszego postępowania.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie lub że będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nabytymi poprzez wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1)W przypadku składania oferty na część I zamówienia - minimum jednej dokumentacji projektowej obejmującej zakresem budowę chodnika lub budowę albo przebudowę drogi obejmującej swoim zakresem budowę chodnika, o wartości minimum 50 000,00 zł. netto oraz minimum jednej dokumentacji projektowej, obejmującej zakresem przebudowę lub budowę przepustu lub obiektu mostowego o wartości minimum 13 000,00 zł. netto oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania minimum jednej dokumentacji projektowej, która będzie spełniała oba wymogi równocześnie. 2)W przypadku składania oferty na część II zamówienia - minimum jednej dokumentacji projektowej obejmującej zakresem budowę chodnika lub budowę albo przebudowę drogi obejmującej swoim zakresem budowę chodnika, o wartości minimum 40 000,00 zł. netto oraz minimum jednej dokumentacji projektowej obejmującej zakresem budowę lub przebudowę obiektu mostowego o wartości minimum 15 000,00 zł. netto, oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania minimum jednej dokumentacji projektowej, która będzie spełniała oba wymogi równocześnie. 3)W przypadku składania oferty na część III zamówienia - minimum jednej dokumentacji projektowej obejmującej zakresem budowę chodnika lub budowę albo przebudowę drogi obejmującej swoim zakresem budowę chodnika, o wartości minimum 12 000,00 zł. netto oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną cześć zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania spełniania warunków w taki sposób, aby wykazywane dokumentacje projektowe potwierdzały ww. wymagania łącznie dla dwóch lub trzech części zamówienia. W przypadku gdy rozliczenia za wykonane zadania dokonane zostały w innej walucie niż w złotych polskich, wartość zadań zostanie przeliczona na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli A kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych tj. 19.01.2015 r. (a w przypadku braku określenia średniego kursu złotego w dniu 19.01.2015 r. - na dzień 16.01.2015 r.) Pojęcia budowy i przebudowy rozróżniane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu-zgodnie z pkt. 9.2.3a SIWZ, wykaz wykonanych głównych usług wraz z dowodami o których mowa w paragrafie 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r. poz. 231) - zgodnie z pkt. 9.2.3b SIWZ, pisemne zobowiązanie innego podmiotu lub inny dowód - zgodnie z pkt 9.2.3d SIWZ (jeżeli dotyczy). Podmioty występujące wspólnie mogą wykazać spełnianie ww. warunku łącznie.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w tym zakresie.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Część I zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej, oraz - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności mostowej, wraz z oświadczeniem, że osoba ta (osoby te) posiada(ją) wymagane uprawnienia. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania minimum jednej osoby spełniającej wymagania łącznie. Część II zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej, oraz - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności mostowej, wraz z oświadczeniem, że osoba ta (osoby te) posiada(ją) wymagane uprawnienia. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania minimum jednej osoby spełniającej wymagania łącznie. Część III zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej, wraz z oświadczeniem że osoba posiada wymagane uprawnienia. W przypadku składania oferty na jedną lub więcej części zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania minimum jednej osoby spełniającej wymagania łącznie. Zamawiający, określając ww. wymogi w zakresie uprawnień budowlanych do projektowania, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane Obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a, oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (DzU z 2010 r. nr 243 poz. 1623 z późn. zmianami), oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (DzU z 2008 r. nr 63, poz. 394 ze zm.) Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu-zgodnie z pkt. 9.2.3a SIWZ, wykaz osób wraz z oświadczeniem - zgodnie z pkt. 9.2.3c SIWZ, pisemne zobowiązanie innego podmiotu lub inny dowód - zgodnie z pkt 9.2.3d SIWZ (jeżeli dotyczy). Podmioty występujące wspólnie mogą wykazać spełnianie ww. warunku łącznie.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik A do SIWZ, 2) W przypadku składania oferty na część I i II zamówienia - wypełniony formularz Harmonogram rzeczowo - finansowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia odpowiednio dla części I i II zamówienia, 3)Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii). 4) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w sekcji III.4.3.1 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby, lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub notarialnie poświadczo-nej kopii), jeżeli wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub w ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z art. 23 uPzp dotyczy także wykonawców występujących wspólnie - np. konsorcjum, 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy muszą: wspólnie załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 9.2 SIWZ za wyjątkiem dokumentów wymienionych w ppkt 9.2.4 SIWZ, oraz 9.2.5 SIWZ, które składane są oddzielnie przez każdy z tych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 95
2 - długość okresu gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmianie, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zaistnienia ww. okoliczności maksymalnie o 2 % całkowitego wynagrodzenia, o którym mowa w paragrafie 8 ust. 1 umowy stanowiącej odpowiednio załącznik nr B1 do SIWZ dla części I zamówienia, B2 do SIWZ dla części II zamówienia, B3 do SIWZ dla części III zamówienia na podstawie udokumentowanej kalkulacji kosztów. 2.Zamawiający przewiduje zmianę terminu realizacji zamówienia z uwzględnieniem ilości dni, w których niemożliwe będzie wykonywanie zamówienia z powodu: 1) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji zamówienia i mających wpływ na termin i zakres wykonania zamówienia, 2)opóźnienia w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, wynikającego z przedłużenia procedur administracyjnych na etapie wydawania opinii, uzgodnień, postanowień i decyzji administracyjnych itp., mającego wpływ na termin wykonania zamówienia, a nie wynikającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3)dla części I i II zamówienia - konieczności wykonania zamówienia uzupełniającego obejmującego mapy zawierające projekty podziału nieruchomości, wraz z wykazem synchronizacyjnym i klauzulą właściwego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i mającego wpływ na termin wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.wieliczka.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, parter, pokój nr 1..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2015 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, parter, pokój nr 4..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia wykonawców, którzy w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszyli obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie zadania: 1)Przebudowa drogi powiatowej nr 2012 K Bieżanów - Grabie w km 5+350 - 6+050, 2)Rozbudowa drogi powiatowej nr 2012 K Bieżanów - Grabie w km 3+300 - 5+350 wraz z budową nowego przepustu w miejsce istniejącego o nr JNI 01012817.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie zadania: 1)Przebudowa drogi powiatowej nr 2012 K Bieżanów - Grabie w km 5+350 - 6+050, 2)Rozbudowa drogi powiatowej nr 2012 K Bieżanów - Grabie w km 3+300 - 5+350 wraz z budową nowego przepustu w miejsce istniejącego o nr JNI 01012817 Zakres zadania objętego opracowaniem stanowi: Zadanie 1 a)Budowa chodnika na dł. ok. 700 m (od istniejącego chodnika do przepustu o Nr JNI 01012817); b)Przebudowa korpusu drogi, w tym poszerzenie jezdni drogi do 3,25 m szerokości pasa ruchu od strony planowanego chodnika na odcinkach drogi, gdzie jezdnia jest mniejsza niż 6,0 m (wraz z niezbędnymi poszerzeniami na łukach), kat. ruchu KR3; c)Budowa urządzeń odwadniających korpus drogi, w tym kanalizacja deszczowa pod chodnikiem wraz z odprowadzeniem do ziemi, wody płynącej itp.; d)Zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej, jeżeli będzie to wynikać z warunków właścicieli urządzeń; e)Dostosowanie istniejących zjazdów do projektowanych rozwiązań; f)Przebudowa skrzyżowań z drogami publicznymi; g)Przebudowa ogrodzeń itp.; h)Przebudowa kolidującej infrastruktury technicznej, jeżeli będzie to wynikać z warunków właścicieli urządzeń. Przy składaniu wniosku o wydanie stosownych warunków należy przytoczyć treść art. 39 ust. 5 obowiązującej ustawy o drogach publicznych, który zobowiązuje właściciela infrastruktury umieszczonej w pasie drogowym i kolidującej z inwestycją drogową, do przełożeni jej na własnym koszt (bez względu na termin jej umieszczenia); i)Wysokościowe ukształtowanie chodnika należy projektować w powiązaniu z projektowaną osią drogi; j)Wzmocnienie istniejącej konstrukcji nawierzchni, w tym wykonanie warstwy ścieralnej na całej szerokości jedni drogi; k)Dowiązanie sytuacyjne i wysokościowe projektowanych elementów w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania istniejącej infrastruktury drogowej oraz przyległych posesji. l)Opracowanie winno zawierać wskazany kilometraż drogi. Zadanie 2 a)Rozbudowa korpusu drogi klasy L na dł. ok. 2 050,00 m, kategoria ruchu KR3 (od zatoki parkingowej przy szkole w Węgrzcach Wielkich do istniejącego przepustu, łącznie z przepustem); b)Budowa jednostronnego chodnika na dł. ok. 2 000 m, w tym ok. 50 m na terenie zamkniętym kolei; c)Rozbiórka i budowa nowego przepustu w miejsce istniejącego o nr JNI 01012817; d)Budowa zatok autobusowych; e)Budowa urządzeń odwadniających korpus drogi, w tym kanalizacja deszczowa wraz z odprowadzeniem wód do odbiornika; f)Utwardzenie pasa drogowego w rejonie przejść dla pieszych, po przeciwnej stronie chodnika w miejscach przejść dla pieszych; g)Zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej, jeżeli będzie to wynikać z warunków właścicieli urządzeń; h)Przebudowa istniejących/budowa nowych zjazdów; i)Przebudowa skrzyżowań z drogami publicznymi; j)Przebudowa kolidującej infrastruktury technicznej, jeżeli będzie to wynikać z warunków właścicieli urządzeń, w szczególności: sieci teletechnicznej, sieci energetycznej i gazociągu. Przy składaniu wniosku o wydanie stosownych warunków należy przytoczyć treść art. 39 ust. 5 obowiązującej ustawy o drogach publicznych, który zobowiązuje właściciela infrastruktury umieszczonej w pasie drogowym i kolidującej z inwestycją drogową, do przełożenia jej na własny koszt (bez względu na termin jej umieszczenia); k)Przebudowa kolidujących ogrodzeń; l)Wzmocnienie istniejącej konstrukcji nawierzchni, w tym wykonanie warstwy ścieralnej na całej szerokości jezdni drogi; m)Wysokościowe ukształtowanie chodnika należy projektować w powiązaniu z projektowaną osią drogi; n)Dowiązanie sytuacyjne i wysokościowe projektowanych elementów w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania istniejącej infrastruktury drogowej oraz przyległych posesji. o)Opracowanie winno zawierać wskazany kilometraż drogi. Szczegółowy opis oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia zawierają: wzór umowy stanowiący załącznik B1 do SIWZ, opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik C1 do SIWZ oraz harmonogram rzeczowo-finansowy stanowiący załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 95
2. długość okresu gwarancji - 5


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz przygotowanie pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie zadania: 1)Budowa nowego mostu w miejsce istniejącego o nr JNI 01012771 w km 6+500 drogi powiatowej nr 2017K ...; 2)Przebudowa drogi powiatowej nr 2017K... od km 6+570 do skrzyżowania z drogą powiatową nr 2020 K Łazany - Niegowić w km 7+140; 3)Rozbudowa drogi powiatowej nr 2017K.....

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie zadania: 1)Budowa nowego mostu w miejsce istniejącego o nr JNI 01012771 w km 6+500 drogi powiatowej nr 2017 K Brzezie - Marszowice - Łapanów; 2)Przebudowa drogi powiatowej nr 2017 K Brzezie - Marszowice - Łapanów od km 6+570 do skrzyżowania z drogą powiatową nr 2020 K Łazany - Niegowić w km 7+140; 3)Rozbudowa drogi powiatowej nr 2017 K Brzezie - Marszowice - Łapanów w km 7+140 - 8+060 od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2020K Łazany - Niegowić do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 967 wraz z rozbudową drogi powiatowej 2020K Łazany - Niegowić i budową nowego przepustu w miejsce istniejącego o nr JNI 01012842. Zakres zadania objętego opracowaniem stanowi: Zadanie 1 a)Rozbiórka i budowa nowego mostu w miejsce istniejącego wraz z niezbędnymi najazdami łącznie ok. 100 m; b)Budowa jednostronnego chodnika na dł. ok. 100 m; c)Budowa urządzeń odwadniających korpus drogi, w tym kanalizacja deszczowa wraz z odprowadzeniem wód do odbiornika; d)Zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej, jeżeli będzie to wynikać z warunków właścicieli urządzeń; e)Przebudowa istniejących/budowa nowych zjazdów; f)Przebudowa skrzyżowań z drogami publicznymi; g)Przebudowa kolidującej infrastruktury technicznej, jeżeli będzie to wynikać z warunków właścicieli urządzeń. Przy składaniu wniosku o wydanie stosownych warunków należy przytoczyć treść art. 39 ust. 5 obowiązującej ustawy o drogach publicznych, który zobowiązuje właściciela infrastruktury umieszczonej w pasie drogowym i kolidującej z inwestycją drogową o przełożenia jej na własny koszt (bez względu na termin jej umieszczenia); h)Dowiązanie sytuacyjne i wysokościowe projektowanych elementów w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania istniejącej infrastruktury drogowej oraz przyległych posesji; i)Opracowanie winno zawierać kilometraż drogi określony przez Zamawiającego. Zadanie 2 a)Wykonanie chodnika na dł. ok. 330 m; b)Przebudowa korpusu drogi na dł. 570 m; c)Poszerzenie jezdni drogi do 3,25 m szerokości pasa ruchu od strony planowanego chodnika na odcinkach drogi, kat. ruchu KR3 na długości projektowanego chodnika; d)Wzmocnienie istniejącej konstrukcji nawierzchni, w tym wykonanie warstwy ścieralnej na całej szerokości jedni drogi na dł. ok. 570 m; e)Budowa urządzeń odwadniających korpus drogi, w tym kanalizacja deszczowa pod chodnikiem wraz z odprowadzeniem do ziemi, wody płynącej itp.; f)Zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej, jeżeli będzie to wynikać z warunków właścicieli urządzeń; g)Dostosowanie istniejących zjazdów do projektowanych rozwiązań; h)Przebudowa skrzyżowań z drogami publicznymi; i)Przebudowa ogrodzeń itp.; j)Przebudowa kolidującej infrastruktury technicznej, jeżeli będzie to wynikać z warunków właścicieli urządzeń. Przy składaniu wniosku o wydanie stosownych warunków należy przytoczyć treść art. 39 ust. 5 obowiązującej ustawy o drogach publicznych, który zobowiązuje właściciela infrastruktury umieszczonej w pasie drogowym i kolidującej z inwestycją drogową, do przełożeni jej na własnym koszt (bez względu na termin jej umieszczenia); k)Wysokościowe ukształtowanie chodnika należy projektować w powiązaniu z projektowaną osią drogi; l)Dowiązanie sytuacyjne i wysokościowe projektowanych elementów w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania istniejącej infrastruktury drogowej oraz przyległych posesji. m)Opracowanie winno zawierać wskazany kilometraż drogi. Zadanie 3 a)Rozbudowa korpusu drogi powiatowej nr 2017 K klasy Z na dł. ok. 920,00 m, kategoria ruchu KR3 (od skrzyżowania z droga wojewódzka nr 967 do skrzyżowania z droga powiatowa nr 2020 K); b)Rozbudowa korpusu drogi powiatowej nr 2020 K klasy Z na dł. ok. 50,00 m, kategoria ruchu KR3; c)Budowa jednostronnego chodnika na dł. ok. 970,00 m; d)Rozbiórka i budowa nowego przepustu w miejsce istniejącego o nr JNI 01012842;; e)Budowa urządzeń odwadniających korpus drogi, w tym kanalizacja deszczowa wraz z odprowadzeniem wód do odbiornika; f)Utwardzenie pasa drogowego w rejonie przejść dla pieszych, po przeciwnej stronie chodnika w miejscach przejść dla pieszych; g)Zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej, jeżeli będzie to wynikać z warunków właścicieli urządzeń; h)Przebudowa istniejących/budowa nowych zjazdów; i)Przebudowa skrzyżowań z drogami publicznymi; j)Przebudowa kolidującej infrastruktury technicznej, jeżeli będzie to wynikać z warunków właścicieli urządzeń, w szczególności: sieci teletechnicznej, sieci energetycznej i gazociągu. Przy składaniu wniosku o wydanie stosownych warunków należy przytoczyć treść art. 39 ust. 5 obowiązującej ustawy o drogach publicznych, który zobowiązuje właściciela infrastruktury umieszczonej w pasie drogowym i kolidującej z inwestycją drogową, do przełożenia jej na własny koszt (bez względu na termin jej umieszczenia); k)Przebudowa kolidujących ogrodzeń; l)Wzmocnienie istniejącej konstrukcji nawierzchni, w tym wykonanie warstwy ścieralnej na całej szerokości jezdni drogi; m)Wysokościowe ukształtowanie chodnika należy projektować w powiązaniu z projektowaną osią drogi; n)Dowiązanie sytuacyjne i wysokościowe projektowanych elementów w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania istniejącej infrastruktury drogowej oraz przyległych posesji. o)Opracowanie winno zawierać wskazany kilometraż drogi. Szczegółowy opis oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia zawierają: wzór umowy stanowiący załącznik B2 do SIWZ, opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik C2 do SIWZ oraz harmonogram rzeczowo-finansowy stanowiący załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 95
2. długość okresu gwarancji - 5


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 2021 K Siedlec - Stradomka - Nieznanowice od km 3+920 do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 967 (w km 4+380).

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 2021 K Siedlec - Stradomka - Nieznanowice od km 3+920 do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 967 (w km 4+380) Zakres zadania objętego opracowaniem stanowi: a)Wykonanie chodnika na dł. ok. 460 m; b)Przebudowa korpusu drogi, w tym poszerzenie jezdni drogi do 3,25 m szerokości pasa ruchu od strony planowanego chodnika na odcinkach drogi, gdzie jezdnia jest mniejsza niż 6,0 m (wraz z niezbędnymi poszerzeniami na łukach), kat. ruchu KR3; c)Wykonanie urządzeń odwadniających korpus drogi, w tym kanalizacja deszczowa pod chodnikiem wraz z odprowadzeniem; d)Zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej, jeżeli będzie to wynikać z warunków właścicieli urządzeń; e)Dostosowanie istniejących zjazdów do projektowanych rozwiązań; f)Przebudowa skrzyżowań z drogami publicznymi; g)Przebudowa ogrodzeń itp.; h)Przebudowa kolidującej infrastruktury technicznej, jeżeli będzie to wynikać z warunków właścicieli urządzeń. Przy składaniu wniosku o wydanie stosownych warunków należy przytoczyć treść art. 39 ust. 5 obowiązującej ustawy o drogach publicznych, który zobowiązuje właściciela infrastruktury umieszczonej w pasie drogowym i kolidującej z inwestycją drogową, do przełożeni jej na własnym koszt (bez względu na termin jej umieszczenia); i)Wysokościowe ukształtowanie chodnika należy projektować w powiązaniu z projektowaną osią drogi; j)Wzmocnienie istniejącej konstrukcji nawierzchni, w tym wykonanie warstwy ścieralnej na całej szerokości jedni drogi; k)Dowiązanie sytuacyjne i wysokościowe projektowanych elementów w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania istniejącej infrastruktury drogowej oraz przyległych posesji; l)Docelowe oznakowanie. m)Opracowanie winno zawierać wskazany kilometraż drogi. Szczegółowy opis oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia zawierają: wzór umowy stanowiący załącznik B3 do SIWZ, opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik C3 do SIWZ..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 95
2. długość okresu gwarancji - 5

Załaczniki:

01 - SIWZ

02 - Załącznik A do SIWZ - Formularz oferty

03 - Załącznik B1 do SIWZ - Wzór umowy

04 - Załącznik B2 do SIWZ- Wzór umowy

05 - Załącznik B3 do SIWZ - Wzór umowy

06 - Załącznik C1 do SIWZ - OPZ

07 - Załącznik C2 do SIWZ - OPZ

08 - Załącznik C3 do SIWZ - OPZ

09 - Załącznik D do SIWZ - Karta Gwarancyjna

10 - Załącznik nr 1 do OPZ - część I

11 - Załącznik nr 1 do OPZ - część II

12 - Załączniki nr 2,3a,3b,3c,4a,4b,4c,5,7 do SIWZ

Opublikował: Adam Kardas
Publikacja dnia: 19.01.2015 15:14
Dokument oglądany razy: 2339
Podlega Ustawie