A A A
SmodBIP

Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na przebudowę drogi powiatowej 2022K, 2028K,2014K,2034K

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

 Wieliczka: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na przebudowę drogi powiatowej 2022K, 2028K,2014K,2034K
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2882874, faks 012 2500378.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wieliczka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na przebudowę drogi powiatowej 2022K, 2028K,2014K,2034K.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na przebudowę drogi powiatowej 2022K, 2028K,2014K,2034K. Część I Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 2022 K Rożnowa - Biskupice od skrzyżowania z drogą gminną nr 560961 K do skrzyżowania z drogą powiatową nr 2025 K Mietniów - Raciborsko. Szczegółowy opis oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia zawierają: wzór umowy stanowiący załącznik B1 do SIWZ, opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik C1 do SIWZ. Część II Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie zadania : Przebudowa drogi powiatowej nr 2028K Zbydniowice - Siercza od granicy powiatu do skrzyżowania z drogą gminną nr 561009K. Szczegółowy opis oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia zawierają: wzór umowy stanowiący załącznik B1 do SIWZ, opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik C2 do SIWZ. Część III Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego, oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2014 K Zakrzów - Bodzanów w miejscowości Bodzanów. Szczegółowy opis oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia zawierają: wzór umowy stanowiący załącznik B2 do SIWZ, opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik C3 do SIWZ oraz harmonogram rzeczowo- finansowy stanowiący załącznik nr 2 do umowy. Część IV Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego, oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie zadania:Przebudowa drogi powiatowej nr 2034 K Rożnowa - Siercza od skrzyżowania z ul. Czubinów do skrzyżowania z ul. Kopernika. Szczegółowy opis oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia zawierają: wzór umowy stanowiący załącznik B2 do SIWZ, opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik C4 do SIWZ oraz harmonogram rzeczowo- finansowy stanowiący załącznik nr 2 do umowy.
II.1.5)
V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• Dla części III i IV zamówienia Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tekst jednolity (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn zm.), w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
• Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający potwierdzi spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia ( wzór załącznik nr 2 do SIWZ)
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W przypadku składania oferty na część I, II,III, IV zamówienia - minimum jednej dokumentacji projektowej obejmującej zakresem budowę chodnika, lub budowę albo przebudowę drogi obejmującej swoim zakresem budowę chodnika, o wartości minimum 14 000,00 zł. netto oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu-zgodnie z pkt. 9.2.3a SIWZ, wykaz wykonanych głównych usług wraz z dowodami o których mowa w paragrafie 1 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r. poz. 231) - zgodnie z pkt. 9.2.3b SIWZ, pisemne zobowiązanie innego podmiotu lub inny dowód - zgodnie z pkt 9.2.3d SIWZ (jeżeli dotyczy).
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający potwierdzi spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia ( wzór załącznik nr 2 do SIWZ)
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Część I,II,IV zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynierii drogowej, oraz - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń telekomunikacyjnych wraz z oświadczeniem, że osoba ta (osoby te) posiada(ją) wymagane uprawnienia. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania minimum jednej osoby spełniającej wymagania łącznie. Część III zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynierii drogowej, oraz - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności sieci instalacji i urządzeń elektrycznych - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności sieci instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych wraz z oświadczeniem, że osoba ta (osoby te) posiada(ją) wymagane uprawnienia. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania minimum jednej osoby spełniającej wymagania łącznie. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu-zgodnie z pkt. 9.2.3a SIWZ, wykaz osób wraz z oświadczeniem - zgodnie z pkt. 9.2.3c SIWZ, pisemne zobowiązanie innego podmiotu lub inny dowód - zgodnie z pkt 9.2.3d SIWZ (jeżeli dotyczy).
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający potwierdzi spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia ( wzór załącznik nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 Wypełniony formularz oferty z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik A do SIWZ. 2. Wypełniony formularz Harmonogram rzeczowo - finansowy odpowiednio dla części III i IV zamówienia z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego odpowiednio załącznik nr 1c,1d do oferty, oraz załącznik nr 2 do umowy. 3.Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii). Od wykonawcy, który wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, powołuje się na zasoby innych podmiotów na realizacje części zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy Pzp. ( wzór załącznik nr 5) 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiednio dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r., poz. 231) - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentu zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby, lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii), jeżeli wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub w ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z art. 23 uPzp dotyczy także wykonawców występujących wspólnie - np. konsorcjum. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy muszą: wspólnie załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 9.2 za wyjątkiem dokumentów wymienionych w pkt 9.2.4, oraz 9.2.5, które składane są oddzielnie przez każdy z tych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
• 1. Cena - 95
• 2. długość okresu gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Część I, II 1.Zamawiający przewiduje zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy z uwzględnieniem ilości dni, w których niemożliwe będzie wykonywanie zamówienia z powodu: 1) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na termin i zakres wykonania zamówienia, 2) opóźnienia w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, wynikającego z przedłużenia procedur administracyjnych na etapie wydawania opinii, uzgodnień, postanowień i decyzji administracyjnych itp., mającego wpływ na termin wykonania zamówienia, a niewynikającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3) konieczności wykonania zamówienia uzupełniającego. 2.Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmianie, w przypadku zmiany 1) stawki podatku od towarów i usług, a. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zaistnienia ww. okoliczności maksymalnie o 2 % całkowitego wynagrodzenia, o którym mowa w paragrafie 8 ust. 1 umowy, na podstawie udokumentowanej kalkulacji kosztów. 3. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. część III,IV 1.Zamawiający przewiduje zmianę terminów realizacji przedmiotu umowy określonych w harmonogramie rzeczowo - finansowym z uwzględnieniem ilości dni, w których niemożliwe będzie wykonywanie zamówienia z powodu: 1) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na termin i zakres wykonania zamówienia, 2) opóźnienia w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, wynikającego z przedłużenia procedur administracyjnych na etapie wydawania opinii, uzgodnień, postanowień i decyzji administracyjnych itp., mającego wpływ na termin wykonania zamówienia, a niewynikającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3)konieczności wykonania zamówienia uzupełniającego. 2.Dopuszcza się zmianę terminu zakończenia sprawowania nadzoru autorskiego, jeżeli: 1) wystąpią opóźnienia w stosunku do terminów wykonania dokumentacji projektowo- kosztorysowej określonych w umowie z Wykonawca mające wpływ na termin wykonania umowy w zakresie sprawowania nadzoru autorskiego, niewynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) wysapią opóźnienia w stosunku do terminów realizacji inwestycji objętej przedmiotową dokumentacją projektowo-kosztorysową, mające wpływ na termin wykonania umowy w zakresie sprawowania nadzoru autorskiego, niewynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 3) wystąpią opóźnienia w stosunku do terminów określonych w umowie o roboty budowlane z Wykonawcą inwestycji objętej przedmiotową dokumentacją projektowo-kosztorysową, mające wpływ na termin wykonania umowy w zakresie sprawowania nadzoru autorskiego, nie wynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Zamawiający ma prawo zmiany wyznaczonej do koordynacji realizacji przedmiotu zamówienia osoby oraz ma prawo żądać zmiany osoby wyznaczonej przez Wykonawcę do sprawowania nadzoru autorskiego w przypadku nie wywiązywania się przez nią z obowiązków lub w związku z jej nieefektywnością polegającą na braku niezwłocznego wyjaśnia wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań pojawiających się na etapie realizacji inwestycji, a Wykonawca ma takie żądanie uwzględnić pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy. 4. W przypadku stwierdzenia dwukrotnego naruszenia któregokolwiek z obowiązków osoby sprawującej nadzór autorski, lub w związku z nieefektywnością polegającą na braku niezwłocznego rozwiązywania problemów pojawiających się na etapie realizacji Inwestycji, Zamawiający ma prawo żądania od Wykonawcy ustanowienia nowej osoby sprawującej nadzór autorski, posiadającej co najmniej takie doświadczenie jak osoba pełniąca tę funkcję dotychczas, a Wykonawca ma takie żądanie uwzględnić pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy. 5. Zamawiający może zrezygnować z całości lub z części wymiaru pobytów, o których mowa w § 6 ust. 1, wymaganych od Wykonawcy w ramach sprawowania nadzoru autorskiego, jeżeli zaistnieją okoliczności wyłączające sprawowanie nadzoru. 6. Zamawiający ma prawo obniżyć maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy za sprawowanie nadzoru autorskiego w zależności od ilości niewykonanych pobytów osoby sprawującej nadzór w trakcie realizacji inwestycji objętej przedmiotową dokumentacją projektowo-kosztorysową. 7. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmianie, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zaistnienia ww. okoliczności maksymalnie o 2 % całkowitego wynagrodzenia, o którym mowa w paragrafie 9 ust. 1,2 umowy, na podstawie udokumentowanej kalkulacji kosztów. 8. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.wieliczka.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, tel./fax. (012) 288-28-74,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2016 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, parter, pokój 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 2022K Rożnowa - Biskupice od skrzyżowania z drogą gminną nr 560961K do skrzyżowania z drogą powiatową nr 2025K Mietniów - Raciborsko..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania objętego opracowaniem stanowi: 1) Przebudowa drogi klasy Z na dł. ok. 400 m, w tym poszerzenie jezdni do szerokości 6m; 2) Budowa chodnika na dł. ok. 400 m; 3) Budowa zatoki autobusowej; 4) Budowa urządzeń odwadniających korpus drogi, w tym kanalizacja deszczowa wraz z odprowadzeniem wód do istniejących urządzeń lub w przypadku braku możliwości odprowadzenia wód do tych urządzeń zaprojektowanie odbiorników wód należy uwzględnić w niniejszej dokumentacji; 5) Utwardzenie pasa drogowego w rejonie przejść dla pieszych, po przeciwnej stronie chodnika w miejscach przejść dla pieszych; 6) Zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej, jeżeli będzie to wynikać z warunków właścicieli urządzeń; 7) Przebudowa istniejących zjazdów; 8) Przebudowa skrzyżowań z drogami publicznymi (2 szt.); 9) Przebudowa wszelkiej kolidującej/budowa infrastruktury technicznej, jeżeli będzie to wynikać z warunków właścicieli urządzeń, w szczególności teletechnicznej. Przy składaniu wniosku o wydanie stosownych warunków należy przytoczyć treść art. 39 ust. 5 obowiązującej ustawy o drogach publicznych, który zobowiązuje właściciela infrastruktury umieszczonej w pasie drogowym i kolidującej z inwestycją drogową, do przełożenia jej na własny koszt (bez względu na termin jej umieszczenia); 10) Poszerzenie jezdni do szer. 6,0 m (wraz z niezbędnymi poszerzeniami na łukach) - kategoria ruchu KR3; 11) Wysokościowe ukształtowanie chodnika należy projektować w powiązaniu z projektowaną osią drogi; 12) Wprowadzenie zmian w stałej organizacji ruchu. Szczegółowy opis oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia zawierają: wzór umowy stanowiący załącznik B1 do SIWZ, opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik C1 do SIWZ..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2028K Zbydniowice - Siercza od granicy powiatu do skrzyżowania z drogą gminną nr 561009K..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania objętego opracowaniem stanowi: 1) Przebudowa drogi klasy Z na dł. ok. 900 m, w tym poszerzenie jezdni do szerokości min. 6m od strony planowanego chodnika; 2) Budowa chodnika na dł. ok. 900 m; 3) Budowa urządzeń odwadniających korpus drogi, w tym kanalizacja deszczowa wraz z odprowadzeniem wód do istniejących urządzeń lub w przypadku braku możliwości odprowadzenia wód do tych urządzeń zaprojektowanie odbiorników wód należy uwzględnić w niniejszej dokumentacji; 4) Utwardzenie pasa drogowego w rejonie przejść dla pieszych, po przeciwnej stronie chodnika w miejscach przejść dla pieszych; 5) Zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej, jeżeli będzie to wynikać z warunków właścicieli urządzeń; 6) Przebudowa istniejących zjazdów; 7) Przebudowa skrzyżowań z drogami publicznymi (2 szt.); 8) Przebudowa wszelkiej kolidującej/budowa infrastruktury technicznej, jeżeli będzie to wynikać z warunków właścicieli urządzeń, w szczególności teletechnicznej. Przy składaniu wniosku o wydanie stosownych warunków należy przytoczyć treść art. 39 ust. 5 obowiązującej ustawy o drogach publicznych, który zobowiązuje właściciela infrastruktury umieszczonej w pasie drogowym i kolidującej z inwestycją drogową, do przełożenia jej na własny koszt (bez względu na termin jej umieszczenia). W przypadku wydania warunków, z których wynikać będzie, iż Inwestor winien na własny koszt przebudować infrastrukturę Wykonawca winien odwołać się od niniejszych warunków w porozumieniu z Zamawiającym; 9) Poszerzenie jezdni do szer. min. 6,0 m (wraz z niezbędnymi poszerzeniami na łukach) - kategoria ruchu KR3; 10) Wysokościowe ukształtowanie chodnika należy projektować w powiązaniu z projektowaną osią drogi; 11) Wprowadzenie zmian w stałej organizacji ruchu. Szczegółowy opis oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia zawierają: wzór umowy stanowiący załącznik B1 do SIWZ, opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik C2 do SIWZ.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego, oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2014 K Zakrzów - Bodzanów w miejscowości Bodzanów..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania objętego opracowaniem stanowi: 1. Rozbudowa drogi klasy Z na dł. ok. 700 m, w tym poszerzenie jezdni do szerokości 6m (powiększone o niezbędne poszerzenia na łukach); 2. Budowa chodnika na dł. ok. 500 m; 3. Budowa urządzeń odwadniających korpus drogi, w tym kanalizacja deszczowa wraz z odprowadzeniem wód do istniejących urządzeń lub w przypadku braku możliwości odprowadzenia wód do tych urządzeń zaprojektowanie odbiorników wód należy uwzględnić w niniejszej dokumentacji; 4. Utwardzenie pasa drogowego w rejonie przejść dla pieszych, po przeciwnej stronie chodnika w miejscach przejść dla pieszych; 5. Zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej, jeżeli będzie to wynikać z warunków właścicieli urządzeń; 6. Przebudowa istniejących/budowa nowych zjazdów; 7. Przebudowa skrzyżowań z drogami gminnymi (2 szt.); 8. Przebudowa wszelkiej kolidującej/budowa infrastruktury technicznej, jeżeli będzie to wynikać z warunków właścicieli urządzeń, w szczególności: teletechnika, energetyka wraz z punktami oświetlenia. Przy składaniu wniosku o wydanie stosownych warunków należy przytoczyć treść art. 39 ust. 5 obowiązującej ustawy o drogach publicznych, który zobowiązuje właściciela infrastruktury umieszczonej w pasie drogowym i kolidującej z inwestycją drogową, do przełożenia jej na własny koszt (bez względu na termin jej umieszczenia); 9. Przebudowa kolidujących ogrodzeń; 10. Przebudowa jezdni wraz z ukształtowaniem wysokościowym zapewniającym prawidłowe odwodnienie korpusu drogi. Wzmocnienie konstrukcji nawierzchni co najmniej poprzez wykonanie nowej warstwy ścieralnej i wyrównawczej na całej szerokości drogi. Kategoria ruchu KR3; 11. Wysokościowe ukształtowanie chodnika należy projektować w powiązaniu z projektowaną osią drogi; 12. Wprowadzenie zmian w stałej organizacji ruchu. 13. Sprawowanie nadzoru autorskiego Szczegółowy opis oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia zawierają: wzór umowy stanowiący załącznik B2 do SIWZ, opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik C3 do SIWZ oraz harmonogram rzeczowo- finansowy stanowiący załącznik nr 2 do umowy..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2017.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego, oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie zadania: .Przebudowa drogi powiatowej nr 2034 K Rożnowa - Siercza od skrzyżowania z ul. Czubinów do skrzyżowania z ul. Kopernika..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres projektu wchodzi w szczególności: 1. Przebudowa drogi klasy L na dł. ok. 350 m, w tym poszerzenie jezdni i poboczy, 2. Budowa chodnika na dł. ok. 350 m, 3. Budowa urządzeń odwadniających korpus drogi, w tym kanalizacja deszczowa wraz z odprowadzeniem wód do istniejących urządzeń lub w przypadku braku możliwości odprowadzenia wód do tych urządzeń zaprojektowanie odbiorników wód należy uwzględnić w niniejszej dokumentacji; 4. Utwardzenie pasa drogowego w rejonie przejść dla pieszych po przeciwnej stronie chodnika w miejscach przejść dla pieszych i lub miejsc przystanków, 5. Zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej, jeżeli będzie to wynikać z warunków właścicieli urządzeń; 6. Przebudowa istniejących zjazdów; 7. Przebudowa skrzyżowań z drogami publicznymi (2 szt.), 8. Przebudowa wszelkiej kolidującej, budowa infrastruktury technicznej, jeżeli będzie to wynikać z warunków właścicieli urządzeń. Przy składaniu wniosku o wydanie stosownych warunków należy przytoczyć treść art. 39 ust. 5 obowiązującej ustawy o drogach publicznych, który zobowiązuje właściciela infrastruktury umieszczonej w pasie drogowym i kolidującej z inwestycją drogową, do przełożenia jej na własny koszt (bez względu na termin jej umieszczenia); 9. Budowa kanału technologicznego dł. ok. 300 m, jeżeli rozwiązania projektowe wymagać będą przebudowy istniejącego światłowodu teletechnicznego zlokalizowanego w poboczu i skarpie drogi stanowiącego własność Przedsiębiorstwa Handlowo-Usługowego (Classcom )Sp. z o.o. ul. Wrocławska 48-50, 30-011 Kraków. Kanał technologiczny winien zostać zaprojektowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 kwietnia 2015 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać kanały technologiczne (Dz. U. z 2015r. poz.680); 10. Wzmocnienie istniejącej konstrukcji nawierzchni, w tym wykonanie warstwy ścieralnej na całej szerokości jedni drogi (KR3), 11. Wysokościowe ukształtowanie chodnika należy projektować w powiązaniu z projektowaną osią drogi; 12. Wprowadzenie zmian w stałej organizacji ruchu; 13. Dowiązanie sytuacyjne i wysokościowe projektowanych elementów w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania istniejącej infrastruktury drogowej oraz przyległych posesji; 14.Opracowanie winno zawierać kilometraż drogi określony przez Zamawiającego. 15. Sprawowanie nadzoru autorskiego.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2017.

   SIWZ 

• Załączniki do SIWZ:
• Załącznik A – Formularz oferty
• Załącznik B1 - Wzór umowy cześć I,II
• załącznik B2 - Wzór umowy część III,IV
• Załącznik D – Karta Gwarancyjna
• Załącznik nr 2 do umowy - harmonogram rzeczowo finansowy dla III części
• Załącznik nr 2 do umowy - harmonogram rzeczowo finansowy dla IV części
Załącznik C1– Opis przedmiotu zamówienia część I
• Załącznik C2– Opis przedmiotu zamówienia część II
• Załącznik C3– Opis przedmiotu zamówienia część III
• Załącznik C4 – Opis przedmiotu zamówienia część IV
• Zał_do_SIWZ_nr,2,3,4a,4b,5,7

Opublikował: Adam Kardas
Publikacja dnia: 13.01.2016 12:12
Dokument oglądany razy: 1363
Podlega Ustawie