A A A
SmodBIP

Rozbudowa Drogi Powiatowej nr 2013K Sułków - Tomaszkowice w km 2+550 do 3+250

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

 Wieliczka: Rozbudowa Drogi Powiatowej nr 2013K Sułków - Tomaszkowice w km 2+550 do 3+250
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2882874, faks 012 2500378.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wieliczka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Drogi Powiatowej nr 2013K Sułków - Tomaszkowice w km 2+550 do 3+250.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje między innymi: 1.Przebudowę drogi w km 2+ 550 - 2+845 polegać będzie na budowie lewostronnego oraz prawostronnego chodnika dla pieszych wraz z odwodnienie w postaci kanalizacji deszczowej, wykonaniu nowej nawierzchni jezdni wraz z poszerzeniami jezdni, przebudowie zjazdów do posesji prywatnych, przebudowie słupów napowietrznej sieci teletechnicznej, przebudowie słupa energetycznego, przebudowie rowu przydrożnego prawostronnego oraz kompleksowej przebudowie pasa ruchu jezdni. 2.Rozbudowę drogi w km 2+845- 3+245,80 oraz przebudowa w km 3+ 136,50- 3+212,15 polegać będzie na poszerzeniu jezdni, budowie chodnika ze ściekiem przykrawędziowm, budowie kanalizacji deszczowej Ø 400, przebudowie zjazdów , budowie zabezpieczenia sieci gazowej, budowie pobocza przebudowie rowu przydrożnego, przebudowie słupów napowietrznej sieci teletechnicznej oraz sieci energetycznej , przebudowę ogrodzeń. 3.zapewnienie osoby kierującej budową i robotami budowlanymi posiadającej odpowiednie kwalifikacje zawodowe, 4.zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej na czas realizacji zadania; 5. pozyskanie decyzji na zajęcie pasa drogowego wraz z uiszczeniem stosownych opłat za zajęcie pasa drogowego na czas wykonania robót, 6. zabezpieczenie robót w pasach dróg publicznych wraz z wykonaniem i zatwierdzeniem niezbędnych projektów tymczasowej organizacji ruchu, 7.wykonanie inwentaryzacji powykonawczej 8.wykonanie Dokumentacji powykonawczej (operat koagulacyjny, zbiorcze zestawienie dokumentów budowy), 9.Dokumentacja powykonawcza inwestycji winna stanowić jeden spójny dokument zawierający co najmniej: a) Stronę tytułową zawierającą: nazwę opracowania, numer umowy, nazwę Wykonawcy, nazwę zadania, nazwę zamawiającego i datę opracowania, b) Spis zawartości, c) Kopie protokołów odbiorów częściowych, d) Kosztorysy powykonawcze, e) Inwentaryzację powykonawczą (dla obiektów objętych pozwoleniem na budowę inwentaryzacja winna zawierać klauzulą właściwego ośrodka dokumentacji geodezyjne i zostać dostarczona w 2 egzemplarzach), f) Kompletne Dzienniki budowy w zakresie niezbędnym do złożenia właściwemu organowi nadzoru budowlanego zawiadomień o zakończeniu budowy g) Oświadczenia Kierownika budowy niezbędne do złożenia właściwemu organowi nadzoru budowlanego zawiadomień o zakończeniu budowy h) Protokoły odbioru od: zarządców dróg; gestorów zabezpieczanych, przebudowywanych sieci zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumentacji projektowej ; zarządców cieków, potoków i rowów, sieci itp., i) Atesty, aprobaty techniczne, ekspertyzy itp., j) Oświadczenie Wykonawcy o tym że zadanie zostało wykonane zgodnie z Dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz opiniami, uzgodnieniami, decyzjami i obowiązującymi przepisami, wiedzą techniczną, a także zgodnie ze sztuką budowlaną oraz umową, k) Oświadczenie o realizacji przedmiotu umowy bez udziału/lub z udziałem podwykonawców, kopie umów z podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami itp., Szczegółowy zakres robót określają: - Wzór Umowy załącznik B do SIWZ - Przedmiar robót stanowiący załącznik C do SIWZ, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik D do SIWZ. - Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik E do SIWZ..
II.1.5)
V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tekst jednolity (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164), w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.26.00-1, 45.11.12.00-0, 45.11.11.00-9, 45.11.00.00-1, 45.20.00.00-9, 45.23.32.22-1, 45.23.32.26-9, 45.23.32.26-2, 45.23.24.52-5, 45.23.31.21-3, 45.23.32.00-1, 45.34.20.00-6, 45.23.32.90-8, 45.23.00.00-8, 32.52.00.00-4, 45.23.20.00-2, 45.23.23.10-8, 45.23.23.32-8, 45.23.14.00-9, 45.23.14.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
• Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania wnosi wadium w wysokości: 20 000,00 zł. najpóźniej do dnia 05.05.2016 r. do godz. 09:00.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie lub że będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, poprzez wykazanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - jednego zadania obejmującego zakresem remont lub przebudowę lub budowę dróg i chodników o łącznej wartości tych zadań minimum 1 000 000,00 zł. netto, wykonanych w czasie jednego roku i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym lub że będzie dysponował potencjałem technicznym innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. co najmniej: jedną rozkładarką do nawierzchni bitumicznych ze stołem wibracyjnym umożliwiającym wykonanie warstwy ścieralnej na całej szerokości jezdni bez złącza podłużnego; dwoma walcami statycznymi stalowymi; jednym walcem statycznym ogumionym; trzema samochodami ciężarowymi - samowyładowczymi o ładowności minimum 10 ton każdy; jedną koparką podsiębierną. Wymagany sprzęt musi być w pełni sprawny.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. oraz - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową lub że będzie dysponował środkami finansowymi lub zdolnością kredytową innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w wysokości: co najmniej 700 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
• wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
• informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik A do SIWZ, 2. Kosztorys ofertowy opracowany z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, w oparciu o przedmiary robót oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, wykonany metodą uproszczoną (ilość jednostek x cena jednostkowa netto = wartość netto) - będzie stanowić załącznik nr 1 do oferty, 9.2.3 W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp: 3. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zawartych w art. 22 ust. 1 uPzp zgodnie z art. 44 uPzp z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - będzie stanowić załącznik nr 2 do oferty, 4. Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 5. Pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii), jeżeli wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub w ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z art. 23 uPzp dotyczy także wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) - będzie stanowić załącznik nr 10 do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
• 1. Cena - 95
• 2. gwarancja jakości oraz rękojmia za wady - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1 Dopuszcza się zmiany postanowień umowy określenie warunków zmian zgodnie z art.144 ustawy PZP zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio wartości umowy, zakresu przedmiotu zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia: a) ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizacje zamówienia b) w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w § 17 umowy załącznik B do SIWZ c) w przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w § 2 pkt. 3,4,7,8 umowy załącznik B do SIWZ 2 W przypadku zawierania umowy z podmiotem, który nie rozlicza podatku VAT, w umowie zawarta zostanie tylko maksymalna cena brutto.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.wieliczka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2016 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca w ofercie zobowiązany jest podać ostateczną cenę za przedmiot zamówienia, na załączniku A stanowiącym formularz oferty, w oparciu o otrzymane od zamawiającego materiały, wyliczoną w formularzu kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, na podstawie przedmiarów robót oraz STWiOR. Cena ta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia wynikające wprost z obowiązujących przepisów oraz postawionych przez Zamawiającego wymogów: - wartość robót określonych w SIWZ i załącznikach, - koszty wszelkich robót przygotowawczych, - koszty zagospodarowania placu budowy, - koszty wykonania oznakowania zastępczej organizacji ruchu na czas budowy, - transport materiałów na miejsce budowy, - koszty wszelkich robót porządkowych, w tym także koszty uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, dozorowanie robót, - zapewnienie dojść i dojazdów do przyległych posesji, - koszty właściwego oznakowania i zabezpieczenia prowadzonych robót, - wszelkie opłaty i odszkodowania za szkody, koszty oraz straty wynikłe w związku z prowadzonymi robotami itp. - koszt wykonania dokumentacji powykonawczej - koszt opłat związanych nadzorem właścicieli przebudowywanych sieci. Ceny jednostkowe w kosztorysach ofertowych oraz ceny w ofercie muszą być zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku, Do ceny netto należy doliczyć obowiązujący podatek od towarów i usług VAT. Cena oferty złożonej przez osobę fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej powinna zawierać także należne składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz zaliczkę na podatek dochodowy, które zgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający będzie zobowiązany naliczyć i odprowadzić. Cena powinna być podana cyfrowo i słownie w złotych polskich..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

SIWZ
Załączniki do SIWZ:
Załącznik A - Formularz oferty,
Załącznik 1 - formularz kosztorysu ofertowego
Załącznik 2,3,4,5, 7,9
Załącznik B - Wzór umowy,
Załącznik C - Przedmiary robót,
Załącznik D - STWIOR – Roboty drogowe
Załącznik D - STWIOR – Roboty elektryczne
załącznik D - STWIOR – Roboty teletechniczne
załącznik E - Dokumentacja projektowa
E1 – decyzje warunki i uzgodnienia cz. I
E1- decyzje warunki i uzgodnienia cz. II
E1- decyzje warunki i uzgodnienia cz. III
E2 – materiały zgłoszeniowe cz. I
E3 – materiały zgłoszeniowe cz. II
E4 - operat wodnoprawny
E5 - opinia geotechniczna
E6 – projekt stałej organizacji ruchu
E7 - projekt wykonawczy część drogowe etap I
E8 - projekt wykonawczy część drogowe etap II
E9 - projekt wykonawczy elektryka
E10 - projekt wykonawczy teletechnika
E11 - BIOZ
E12 - zieleń

Opublikował: Adam Kardas
Publikacja dnia: 15.04.2016 10:10
Dokument oglądany razy: 1953
Podlega Ustawie