A A A
SmodBIP

Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na przebudowę DP nr 2030K oraz rozbudowę DP nr 2035K.

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

 Wieliczka: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na przebudowę DP nr 2030K oraz rozbudowę DP nr 2035K
Numer ogłoszenia: 81835 - 2016; data zamieszczenia: 13.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce , ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2882874, faks 012 2500378.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wieliczka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na przebudowę DP nr 2030K oraz rozbudowę DP nr 2035K.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi: 1) Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie inwestycji pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2030 K Koźmice Wielkie - Rzeszotary od skrzyżowania z drogą gminną wewnętrzną nr 145 do granicy powiatu. 2) Sprawowanie nadzoru autorskiego nad inwestycją w trakcie realizacji robót objętych ww. inwestycją Kilometraż globalny przebudowywanego odcinka drogi dla zakresu inwestycji określi projektant uwzględniając parametry użytkowe projektowanych elementów, w koordynacji z Zamawiającym (km ok. 2+400 -2+800). Szczegółowy opis oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia zawierają: wzór umowy stanowiący załącznik B do SIWZ, opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik C1 do SIWZ. Część II zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi: Rozbudowę całej drogi powiatowej nr 2035 K Wieliczka - Grabówki tj. na odcinku od ul. Jedynaka w Wieliczce do DP 2028 K Zbydniowice-Siercza dł. ok. 1 500 m. 1. Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie inwestycji pn.: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2035 K Wieliczka - Grabówki, 2. Sprawowanie nadzoru autorskiego nad inwestycją w trakcie realizacji robót objętych ww. opracowaniem projektowo-kosztorysowym. Kilometraż globalny rozbudowywanego odcinka drogi dla zakresu zadania to 0+000 (DP 2044 K - ul. Jedynaka w Wieliczce) ÷ 1+479 (skrzyżowanie z DP 2028 K w m. Grabówki). Niniejsze opracowanie winno obejmować podział na dwa odcinki. Odc. I - km 0+000 (ul. Jedynaka) ÷ ok. 0+850 (DG 561092 K) Odc. II - ok. 0+850 ÷ ok. 1+479 (DP 2028 K) Ostateczny kilometraż określi projektant uwzględniając parametry użytkowe projektowanych elementów, w koordynacji z Zamawiającym Szczegółowy opis oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia zawierają: wzór umowy stanowiący załącznik B do SIWZ, opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik C2 do SIWZ ..
II.1.5)
V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tekst jednolity (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164), w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego dla I części zamówienia oraz 20% dla II części zamówienia, i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający potwierdzi spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia ( wzór załącznik nr 2 do SIWZ)
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie lub że będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nabytymi poprzez wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: W przypadku składania oferty na część I zamówienia - minimum jednej dokumentacji projektowej obejmującej zakresem budowę albo przebudowę chodnika, lub budowę albo przebudowę drogi, o wartości minimum 30 000,00 zł. netto oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty na część II zamówienia - minimum jednej dokumentacji projektowej obejmującej zakresem budowę albo przebudowę chodnika, lub budowę albo przebudowę drogi, o wartości minimum 100 000,00 zł. netto oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający potwierdzi spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia ( wzór załącznik nr 2 do SIWZ)
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Część I zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynierii drogowej, Część II zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynierii drogowej, oraz - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności sieci instalacji i urządzeń elektrycznych - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności sieci instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności sieci instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych , gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z oświadczeniem, że osoba ta (osoby te) posiada(ją) wymagane uprawnienia. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania minimum jednej osoby spełniającej wymagania łącznie.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający potwierdzi spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór załącznik nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wymagane poniżej dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, (przy czym poświadczenie wykonawcy wystarczające jest w przypadku dokumentów wymienionych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r. poz. 231) - dalej Rozporządzenie.) Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach, których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów, są poświadczane za zgodność z oryginałem, odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty, zgodnie z paragrafem 7 ust. 2 Rozporządzenia. 2. Wypełniony formularz oferty z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik A do SIWZ. 3. Wypełniony formularz Harmonogram rzeczowo - finansowy odpowiednio dla części I, II zamówienia z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego odpowiednio załącznik nr 1a, 1b oferty, oraz załącznik nr 2 do umowy B. Brak harmonogramu rzeczowo finansowego skutkuje odrzuceniem oferty. 4.Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii), jeżeli wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub w ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z art. 23 uPzp dotyczy także wykonawców występujących wspólnie - np. konsorcjum - będzie stanowić załącznik nr 7 do oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
• 1 - Cena - 95
• 2 - gwarancja - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się zmiany postanowień umowy, zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik B do SIWZ dla części I i II zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.wieliczka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2016 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Wykonawca w ofercie zobowiązany jest podać ostateczną cenę za przedmiot zamówienia na załączniku A zatytułowanym formularz oferty - dla każdej z części zamówienia oddzielnie, ustaloną w oparciu o otrzymane od Zamawiającego materiały, z wykorzystaniem formularza harmonogram rzeczowo - finansowy stanowiącego załącznik nr 1a, 1b do umowy B. 2.Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt kompletnego wykonania zadania stanowiącego przedmiot zamówienia. 3. Ceny w ofercie muszą być zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. 4. Do ceny netto należy doliczyć obowiązujący podatek od towarów i usług VAT. 5. Cena oferty złożonej przez osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej powinna zawierać także należne składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz zaliczkę na podatek dochodowy, które zgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający będzie zobowiązany naliczyć i odprowadzić. 6. Cena powinna być podana cyfrowo i słownie w złotych polskich..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego, oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie zadania pn.: Przebudowę drogi powiatowej nr 2030 K Kożmice Wielkie - Rzeszotary od skrzyżowania z drogą gminną wewnętrzną nr 145 do granicy powiatu..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie inwestycji pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2030 K Koźmice Wielkie - Rzeszotary od skrzyżowania z drogą gminną wewnętrzną nr 145 do granicy powiatu. 2) Sprawowanie nadzoru autorskiego nad inwestycją w trakcie realizacji robót objętych ww. inwestycją Kilometraż globalny przebudowywanego odcinka drogi dla zakresu inwestycji określi projektant uwzględniając parametry użytkowe projektowanych elementów, w koordynacji z Zamawiającym (km ok. 2+400 -2+800). Szczegółowy opis oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia zawierają: wzór umowy stanowiący załącznik B do SIWZ, opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik C1 do SIWZ..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2017.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego, oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie zadania pn.: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2035K Wieliczka - Grabówki.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie inwestycji pn.: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2035 K Wieliczka - Grabówki, Sprawowanie nadzoru autorskiego nad inwestycją w trakcie realizacji robót objętych ww. opracowaniem projektowo-kosztorysowym. Kilometraż globalny rozbudowywanego odcinka drogi dla zakresu zadania to 0+000 (DP 2044 K - ul. Jedynaka w Wieliczce) ÷ 1+479 (skrzyżowanie z DP 2028 K w m. Grabówki). Niniejsze opracowanie winno obejmować podział na dwa odcinki. Odc. I - km 0+000 (ul. Jedynaka) ÷ ok. 0+850 (DG 561092 K) Odc. II - ok. 0+850 ÷ ok. 1+479 (DP 2028 K) Ostateczny kilometraż określi projektant uwzględniając parametry użytkowe projektowanych elementów, w koordynacji z Zamawiającym Szczegółowy opis oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia zawierają: wzór umowy stanowiący załącznik B do SIWZ, opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik C2 do SIWZ ..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2018.


SIWZ

Załączniki do SIWZ:
Załącznik A – Formularz oferty
Załącznik nr 1a - harmonogram rzeczowo finansowy dla I części (stanowiący zał. 2 do umowy)
Załącznik nr 1b - harmonogram rzeczowo finansowy dla II części (stanowiący zał. 2 do umowy)
Załącznik B - Wzór umowy
Załącznik D – Karta Gwarancyjna
Załącznik C1- Opis przedmiotu zamówienia część I
Załącznik C2 – Opis przedmiotu zamówienia część II
Załącznik nr 2,3,4a,4b,5,6

Opublikował: Adam Kardas
Publikacja dnia: 13.06.2016 10:13
Dokument oglądany razy: 1175
Podlega Ustawie