A A A
SmodBIP

Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na przebudowę DP nr 2030K oraz rozbudowę DP nr 2035K

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

 Wieliczka: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na przebudowę DP nr 2030K oraz rozbudowę DP nr 2035K
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2882874, faks 012 2500378.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wieliczka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na przebudowę DP nr 2030K oraz rozbudowę DP nr 2035K.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na przebudowę DP nr 2030K oraz rozbudowę DP nr 2035K Część I Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego, oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie zadania pn.: Przebudowę drogi powiatowej nr 2030 K Kożmice Wielkie - Rzeszotary od skrzyżowania z drogą gminną wewnętrzną nr 145 do granicy powiatu. Część II Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego, oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie zadania pn.: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2035K Wieliczka - Grabówki. W tym: Część I zamówienia: 1) Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie inwestycji pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2030 K Koźmice Wielkie - Rzeszotary od skrzyżowania z drogą gminną wewnętrzną nr 145 do granicy powiatu. 2) Sprawowanie nadzoru autorskiego nad inwestycją w trakcie realizacji robót objętych ww. inwestycją Kilometraż globalny przebudowywanego odcinka drogi dla zakresu inwestycji określi projektant uwzględniając parametry użytkowe projektowanych elementów, w koordynacji z Zamawiającym (km ok. 2+400 -2+800). Szczegółowy opis oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia zawierają: wzór umowy stanowiący załącznik B do SIWZ, opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik C1 do SIWZ. Część II zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi: Rozbudowę całej drogi powiatowej nr 2035 K Wieliczka - Grabówki tj. na odcinku od ul. Jedynaka w Wieliczce do DP 2028 K Zbydniowice-Siercza dł. ok. 1 500 m. 1. Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie inwestycji pn.: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2035 K Wieliczka - Grabówki, 2. Sprawowanie nadzoru autorskiego nad inwestycją w trakcie realizacji robót objętych ww. opracowaniem projektowo-kosztorysowym. Kilometraż globalny rozbudowywanego odcinka drogi dla zakresu zadania to 0+000 (DP 2044 K - ul. Jedynaka w Wieliczce) ÷ 1+479 (skrzyżowanie z DP 2028 K w m. Grabówki). Niniejsze opracowanie winno obejmować podział na dwa odcinki. Odc. I - km 0+000 (ul. Jedynaka) ÷ ok. 0+850 (DG 561092 K) Odc. II - ok. 0+850 ÷ ok. 1+479 (DP 2028 K) Ostateczny kilometraż określi projektant uwzględniając parametry użytkowe projektowanych elementów, w koordynacji z Zamawiającym Szczegółowy opis oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia zawierają: wzór umowy stanowiący załącznik B do SIWZ, opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik C2 do SIWZ ..
II.1.5)
V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tekst jednolity (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164), w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego dla I części zamówienia oraz 20% dla II części zamówienia, i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
• Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie lub że będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nabytymi poprzez wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: W przypadku składania oferty na część I zamówienia - minimum jednej dokumentacji projektowej obejmującej zakresem budowę albo przebudowę chodnika, lub budowę albo przebudowę drogi, o wartości minimum 30 000,00 zł. netto oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty na część II zamówienia - minimum jednej dokumentacji projektowej obejmującej zakresem budowę albo przebudowę chodnika, lub budowę albo przebudowę drogi, o wartości minimum 100 000,00 zł. netto oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie
• III.3.3) Potencjał techniczny
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Część I zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynierii drogowej, Część II zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynierii drogowej, oraz - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności sieci instalacji i urządzeń elektrycznych - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności sieci instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności sieci instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych , gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z oświadczeniem, że osoba ta (osoby te) posiada(ją) wymagane uprawnienia. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania minimum jednej osoby spełniającej wymagania łącznie.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

• III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 Wypełniony formularz oferty z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik A do SIWZ. 2 Wypełniony formularz Harmonogram rzeczowo - finansowy odpowiednio dla części I, II zamówienia z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego odpowiednio załącznik nr 1a, 1b oferty, oraz załącznik nr 2 do umowy B. Brak harmonogramu rzeczowo finansowego skutkuje odrzuceniem oferty. 3 W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 uPzp, wymagane na podstawie art. 44 uPzp, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - będzie stanowić załącznik nr 2 do oferty, b) wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane, wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie. Wykaz przygotować z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ - dla części I, II wykaz będzie stanowić załącznik nr 3 do oferty, Dowodami, o których mowa powyżej są: - poświadczenia, lub - oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Jeżeli zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego wskazane w wykazie usługi zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów. c) wykaz osób - (wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami) - które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz oświadczenie, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia. Wykaz przygotować z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4a, 4b do SIWZ dla części I, II zamówienia- będzie stanowić załącznik nr 4a, 4b do oferty, d) Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii). Od wykonawcy, który wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, powołuje się na zasoby innych podmiotów na realizacje części zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy Pzp. ( wzór załącznik nr 5) 4 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp. a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ - będzie stanowić załącznik nr 5 do oferty, 5 W celu dokonania oceny braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 oraz art. 24b ust. 3 uPzp. Zgodnie z art. 26 ust. 2d uPzp Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 uPzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii) - wzór informacji stanowi załącznik nr 6 do SIWZ - będzie stanowić załącznik nr 6 do oferty, 6 Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii), jeżeli wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub w ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z art. 23 uPzp dotyczy także wykonawców występujących wspólnie - np. konsorcjum - będzie stanowić załącznik nr 7 do oferty. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy muszą: - wspólnie załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 9.2 za wyjątkiem dokumentów wymienionych w pkt 9.2.4, oraz 9.2.5, które składane są oddzielnie przez każdy z tych podmiotów. - podpisać ofertę w taki sposób by zobowiązywała prawnie wszystkie strony, -wyznaczyć jeden z podmiotów, jako odpowiedzialny, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów, -zawrzeć umowę regulującą współpracę wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
• 1. Cena - 95
• 2. gwarancja - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącej załącznik B do SIWZ 1. Zamawiający przewiduje zmianę terminów realizacji przedmiotu umowy określonych w harmonogramie rzeczowo - finansowym z uwzględnieniem ilości dni, w których niemożliwe będzie wykonywanie zamówienia z powodu: 1) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na termin i zakres wykonania zamówienia, 2) opóźnienia w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, wynikającego z przedłużenia procedur administracyjnych na etapie wydawania opinii, uzgodnień, postanowień i decyzji administracyjnych itp., mającego wpływ na termin wykonania zamówienia, a niewynikającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3) konieczności wykonania zamówienia uzupełniającego. 2. Dopuszcza się zmianę terminu zakończenia sprawowania nadzoru autorskiego, jeżeli: 1) wystąpią opóźnienia w stosunku do terminów wykonania dokumentacji projektowo- kosztorysowej określonych w umowie z Wykonawca mające wpływ na termin wykonania umowy w zakresie sprawowania nadzoru autorskiego, niewynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) wysapią opóźnienia w stosunku do terminów realizacji inwestycji objętej przedmiotową dokumentacją projektowo-kosztorysową, mające wpływ na termin wykonania umowy w zakresie sprawowania nadzoru autorskiego, niewynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 3) wystąpią opóźnienia w stosunku do terminów określonych w umowie o roboty budowlane z Wykonawcą inwestycji objętej przedmiotową dokumentacją projektowo-kosztorysową, mające wpływ na termin wykonania umowy w zakresie sprawowania nadzoru autorskiego, nie wynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Zamawiający ma prawo zmiany wyznaczonej do koordynacji realizacji przedmiotu zamówienia osoby oraz ma prawo żądać zmiany osoby wyznaczonej przez Wykonawcę do sprawowania nadzoru autorskiego w przypadku nie wywiązywania się przez nią z obowiązków lub w związku z jej nieefektywnością polegającą na braku niezwłocznego wyjaśnia wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań pojawiających się na etapie realizacji inwestycji,a Wykonawca ma takie żądanie uwzględnić pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy. 4. W przypadku stwierdzenia dwukrotnego naruszenia któregokolwiek z obowiązków osoby sprawującej nadzór autorski, lub w związku z nieefektywnością polegającą na braku niezwłocznego rozwiązywania problemów pojawiających się na etapie realizacji Inwestycji, Zamawiający ma prawo żądania od Wykonawcy ustanowienia nowej osoby sprawującej nadzór autorski, posiadającej co najmniej takie doświadczenie jak osoba pełniąca tę funkcję dotychczas, a Wykonawca ma takie żądanie uwzględnić pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy. 5. Zamawiający może zrezygnować z całości lub z części wymiaru pobytów, o których mowa w § 6 ust. 1, wymaganych od Wykonawcy w ramach sprawowania nadzoru autorskiego, jeżeli zaistnieją okoliczności wyłączające sprawowanie nadzoru. 6. Zamawiający ma prawo obniżyć maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy za sprawowanie nadzoru autorskiego w zależności od ilości niewykonanych pobytów osoby sprawującej nadzór w trakcie realizacji inwestycji objętej przedmiotową dokumentacją projektowo-kosztorysową. 7. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmianie, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zaistnienia ww. okoliczności maksymalnie o 2 % całkowitego wynagrodzenia, o którym mowa w paragrafie 9 ust. 1,2 umowy, na podstawie udokumentowanej kalkulacji kosztów. 8. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.wieliczka.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce ul. Słowackiego 29, 32- 020 Wieliczka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Słowackiego 29, 32-020 Wieliczka, parter, pokój 009 ( parter - sekretariat ZDP).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego, oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie zadania pn.: Przebudowę drogi powiatowej nr 2030 K Kożmice Wielkie - Rzeszotary od skrzyżowania z drogą gminną wewnętrzną nr 145 do granicy powiatu..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi: 1)Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie inwestycji pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2030 K Koźmice Wielkie - Rzeszotary od skrzyżowania z drogą gminną wewnętrzną nr 145 do granicy powiatu. 2)Sprawowanie nadzoru autorskiego nad inwestycją w trakcie realizacji robót objętych ww. inwestycją Kilometraż globalny przebudowywanego odcinka drogi dla zakresu inwestycji określi projektant uwzględniając parametry użytkowe projektowanych elementów, w koordynacji z Zamawiającym (km ok. 2+400 -2+800). Szczegółowy opis oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia zawierają: wzór umowy stanowiący załącznik B do SIWZ, opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik C1 do SIWZ..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2017.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego, oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie zadania pn.: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2035K Wieliczka - Grabówki.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi: Rozbudowę całej drogi powiatowej nr 2035 K Wieliczka - Grabówki tj. na odcinku od ul. Jedynaka w Wieliczce do DP 2028 K Zbydniowice-Siercza dł. ok. 1 500 m. 1.Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie inwestycji pn.: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2035 K Wieliczka - Grabówki, 2.Sprawowanie nadzoru autorskiego nad inwestycją w trakcie realizacji robót objętych ww. opracowaniem projektowo-kosztorysowym. Kilometraż globalny rozbudowywanego odcinka drogi dla zakresu zadania to 0+000 (DP 2044 K - ul. Jedynaka w Wieliczce) ÷ 1+479 (skrzyżowanie z DP 2028 K w m. Grabówki). Niniejsze opracowanie winno obejmować podział na dwa odcinki. Odc. I - km 0+000 (ul. Jedynaka) ÷ ok. 0+850 (DG 561092 K) Odc. II - ok. 0+850 ÷ ok. 1+479 (DP 2028 K) Ostateczny kilometraż określi projektant uwzględniając parametry użytkowe projektowanych elementów, w koordynacji z Zamawiającym Szczegółowy opis oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia zawierają: wzór umowy stanowiący załącznik B do SIWZ, opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik C2 do SIWZ ..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2018.

SIWZ
Załączniki do SIWZ:
Załącznik A – Formularz oferty
Załącznik nr 1a - harmonogram rzeczowo finansowy dla I części (stanowiący zał. 2 do umowy)
Załącznik nr 1b - harmonogram rzeczowo finansowy dla II części (stanowiący zał. 2 do umowy)
Załącznik B - Wzór umowy
Załącznik C1- Opis przedmiotu zamówienia część I
Załącznik C2 – Opis przedmiotu zamówienia część II ( + rejestracja osuwiska)
Załącznik D – Karta Gwarancyjna
Załącznik nr 2,3,4a,4b,5,6

Opublikował: Adam Kardas
Publikacja dnia: 04.07.2016 13:45
Dokument oglądany razy: 1302
Podlega Ustawie