A A A
SmodBIP

Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla dróg powiatowych nr 2038K, 2045K.

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

 Wieliczka: Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla dróg powiatowych nr 2038K, 2045K.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, krajowy numer identyfikacyjny 356378582, ul. ul. Słowackiego 29, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48123999888, e-mail przetargi@zdp.wieliczka.pl, faks +48123999890.
Adres strony internetowej (URL):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Samorządu Terytorialnego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
www.zdp.wieliczka.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla dróg powiatowych nr 2038K, 2045K.
Numer referencyjny: ZDP.ZP.271.21.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: „Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla dróg powiatowych nr 2038K, 2045K ” Część I „Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego, oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie inwestycji pn.: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2038 K Mała- Wieś – Węgrzce Wielkie od drogi wojewódzkiej nr 964 do drogi gminnej wewnętrznej nr 17 wraz z budowa mostu ” Szczegółowy opis oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia zawierają: wzór umowy stanowiący załącznik B do SIWZ, Specyfikacja Techniczna dla części I zamówienia - załącznik C1 do SIWZ. Część II „Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego, oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie inwestycji pn.: Budowa mostu w km 1+940 drogi powiatowej nr 2045K – ul. Kościuszki w Wieliczce” Szczegółowy opis oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia zawierają: wzór umowy stanowiący załącznik B do SIWZ, Specyfikacja Techniczna dla części III zamówienia - załącznik C2 do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 71322000-1
Dodatkowe kody CPV:71354000-4, 71240000-2, 71244000-0, 71245000-7, 71246000-4, 71248000-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1. dla części I co najmniej jednej dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującej zakresem budowę albo przebudowę inwestycji drogowej wraz z budowa lub przebudową obiektu mostowego o wartości minimum 100 000,00 PLN netto 2. dla części III co najmniej jednej dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującej zakresem budowę albo przebudowę obiektu mostowego o wartości minimum 30 000,00 PLN netto W przypadku składania oferty na więcej niż jedną cześć zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania spełniania warunków w taki sposób, aby wykazywane dokumentacje projektowe potwierdzały ww. wymagania łącznie dla części zamówienia. b) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług: dla części I - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej, która posiada doświadczenie w wykonywaniu dokumentacji projektowo- kosztorysowej obejmującej swym zakresem budowę, przebudowę lub remont inwestycji drogowej wartości min. 50 000,00 zł - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności sieci instalacji i urządzeń elektrycznych. - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności sieci instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych. - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności sieci instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych , gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynierii mostowej, która posiada doświadczenie w wykonywaniu dokumentacji projektowo- kosztorysowej obejmującej swym zakresem budowę, przebudowę lub remont obiektu mostowego o wartości min. 30 000,00zł dla części II - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej, - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynierii mostowej, która posiada doświadczenie w wykonywaniu dokumentacji projektowo- kosztorysowej obejmującej swym zakresem budowę, przebudowę lub remont obiektu mostowego o wartości min. 10 000,00zł - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności sieci instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych. - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności sieci instalacji i urządzeń elektrycznych. - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności sieci instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych , gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania jednej osoby spełniającej wymagania łącznie. Zamawiający, określając ww. wymogi w zakresie uprawnień budowlanych do projektowania, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane Obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a, oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (DzU z 2016 r poz. 290 ), oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2016r. poz. 65 )
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 3) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.2. SIWZ, zamawiający żąda od wykonawcy: a) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wymagane dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą: 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik A do SIWZ, 2. pełnomocnictwo jeżeli dotyczy w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3. Harmonogram rzeczowo – finansowy - załącznik nr A1.1; A1.2; do oferty dla części I,II 4. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie ( zgodnie z pkt. 8.1,8.2,8.3 SIWZ) - Załącznik nr A2 do SIWZ. 5. zobowiązanie podmiotów trzecich jeżeli dotyczy – załącznik nr A4 ZGODNIE Z ART.24AA UST.1 PZP ZAMAWIAJĄCY NAJPIERW DOKONA OCENY OFERT, A NASTĘPNIE ZBADA, CZY WYKONAWCA, KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA OCENIONA JAKO NAJKORZYSTNIEJSZA, NIE PODLEGA WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt. 6 SIWZ zostaną złożone na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust.2 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60
gwarancja 40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje zmianę terminów realizacji przedmiotu umowy określonych w harmonogramie rzeczowo – finansowym z uwzględnieniem ilości dni, w których niemożliwe będzie wykonywanie zamówienia z powodu: 1) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na termin i zakres wykonania zamówienia, 2) opóźnienia w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, wynikającego z przedłużenia procedur administracyjnych na etapie wydawania opinii, uzgodnień, postanowień i decyzji administracyjnych itp., mającego wpływ na termin wykonania zamówienia, a niewynikającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3) konieczności wykonania większej ilości map zawierających projekty podziału nieruchomości i szczegółowych inwentaryzacji stanu zagospodarowania dzielonych nieruchomości w stosunku do ilości przewidzianych w specyfikacji, a niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy oraz mających wpływ na termin wykonania zamówienia. 2. Dopuszcza się zmianę terminu zakończenia sprawowania nadzoru autorskiego, jeżeli: 1) wystąpią opóźnienia w stosunku do terminów wykonania dokumentacji projektowo- kosztorysowej określonych w umowie z Wykonawca mające wpływ na termin wykonania umowy w zakresie sprawowania nadzoru autorskiego, niewynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) wysapią opóźnienia w stosunku do terminów realizacji inwestycji objętej przedmiotową dokumentacją projektowo-kosztorysową, mające wpływ na termin wykonania umowy w zakresie sprawowania nadzoru autorskiego, niewynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 3) wystąpią opóźnienia w stosunku do terminów określonych w umowie o roboty budowlane z Wykonawcą inwestycji objętej przedmiotową dokumentacją projektowo-kosztorysową, mające wpływ na termin wykonania umowy w zakresie sprawowania nadzoru autorskiego, nie wynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Zamawiający przewiduje zmianę zakresu przedmiotu umowy (zamówienia), poprzez zwiększenie ilości: 1) map zawierających projekty podziału nieruchomości i szczegółowych inwentaryzacji stanu zagospodarowania dzielonych nieruchomości, w przypadku gdy konieczny będzie podział większej ilości działek niż została przewidziana w specyfikacji, a niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy, 2) pobytów w ramach sprawowania nadzoru autorskiego, w przypadku gdy realizacja inwestycji będzie trwała dłużej niż w ST pkt. IV .2 z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy lub gdy zaakceptowane przez Zamawiającego zmiany wprowadzone w ramach sprawowania nadzoru autorskiego będą wymagały wzmożonego nadzoru i częstszych pobytów na budowie osoby sprawującej nadzór. 4. Zamawiający przewiduje zmianę wartości umowy, poprzez jej powiększenie o wartość wykonania zwiększonej ilości map zawierających projekty podziału nieruchomości i szczegółowych inwentaryzacji stanu zagospodarowania dzielonych nieruchomości w stosunku do ilości przewidzianych w specyfikacji. 5. Zamawiający ma prawo zmiany wyznaczonej do koordynacji realizacji przedmiotu zamówienia osoby oraz ma prawo żądać zmiany osoby wyznaczonej przez Wykonawcę do sprawowania nadzoru autorskiego w przypadku nie wywiązywania się przez nią z obowiązków lub w związku z jej nieefektywnością polegającą na braku niezwłocznego wyjaśnia wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań pojawiających się na etapie realizacji inwestycji, a Wykonawca ma takie żądanie uwzględnić pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy. 6. W przypadku stwierdzenia dwukrotnego naruszenia któregokolwiek z obowiązków osoby sprawującej nadzór autorski, lub w związku z nieefektywnością polegającą na braku niezwłocznego rozwiązywania problemów pojawiających się na etapie realizacji Inwestycji, Zamawiający ma prawo żądania od Wykonawcy ustanowienia nowej osoby sprawującej nadzór autorski, posiadającej co najmniej takie doświadczenie jak osoba pełniąca tę funkcję dotychczas, a Wykonawca ma takie żądanie uwzględnić pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy. 7. Zamawiający może zrezygnować z całości lub z części wymiaru pobytów, o których mowa w § 6 ust. 1, wymaganych od Wykonawcy w ramach sprawowania nadzoru autorskiego, jeżeli zaistnieją okoliczności wyłączające sprawowanie nadzoru. 8. Zamawiający ma prawo obniżyć maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy za sprawowanie nadzoru autorskiego w zależności od ilości niewykonanych pobytów osoby sprawującej nadzór w trakcie realizacji inwestycji objętej przedmiotową dokumentacją projektowo-kosztorysową. 9. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmianie, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zaistnienia ww. okoliczności maksymalnie o 2 % całkowitego wynagrodzenia, o którym mowa w paragrafie 9 ust. 1,2 umowy, na podstawie udokumentowanej kalkulacji kosztów. 10. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku wykonawca oznacza informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa klauzulą „tajemnica przedsiębiorstwa - nie udostępniać”. Wykonawca nie może zastrzec nazwy (firmy) oraz jego adresu, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w jego ofercie.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09/01/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim i zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczeń, oferty oraz innych dokumentów w języku obcym.
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1 Nazwa: „Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego, oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie inwestycji pn.: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2038 K Mała- Wieś – Węgrzce Wielkie od drogi wojewódzkiej nr 964 do drogi gminnej wewnętrznej nr 17 wraz z budowa mostu ”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego, oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie inwestycji pn.: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2038 K Mała- Wieś – Węgrzce Wielkie od drogi wojewódzkiej nr 964 do drogi gminnej wewnętrznej nr 17 wraz z budowa mostu ” Szczegółowy opis oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia zawierają: wzór umowy stanowiący załącznik B do SIWZ, Specyfikacja Techniczna dla części I zamówienia - załącznik C1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2019
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 2 Nazwa: „Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego, oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie inwestycji pn.: Budowa mostu w km 1+940 drogi powiatowej nr 2045K – ul. Kościuszki w Wieliczce”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: „Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego, oraz przygotowanie i pozyskanie niezbędnych dokumentów przewidzianych obowiązującymi przepisami do uzyskania zgody na wykonanie inwestycji pn.: Budowa mostu w km 1+940 drogi powiatowej nr 2045K – ul. Kościuszki w Wieliczce” Szczegółowy opis oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia zawierają: wzór umowy stanowiący załącznik B do SIWZ, Specyfikacja Techniczna dla części III zamówienia - załącznik C2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Korekta załącznika A do SIWZ  - 04.01.2016 


SIWZ

1) Załącznik nr A do SIWZ - formularz oferty,
2) Załącznik nr A1.1 do SIWZ - Harmonogram rzeczowo- finansowy dla części I zamówienia
3) Załącznik nr A1.2 do SIWZ - Harmonogram rzeczowo- finansowy dla części II zamówienia
4) Załącznik nr A2 do SIWZ - wzór oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wstępnie potwierdzającego, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu,
5) Załącznik nr A3 do SIWZ - wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp,
6) załącznik A4 - zobowiązanie innego podmiotu
7) Załącznik nr B do SIWZ - wzór umowy część I,II
8) Załącznik nr C1 do SIWZ – ST dla części I zamówienia
9) Załącznik nr C2 do SIWZ – ST dla części II zamówienia
10) Załącznik D do SIWZ - wzór karty gwarancyjnej
11) Załącznik nr 4,5a,5b do SIWZ – Wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, Wykaz osób do realizacji zamówienia dla części I,II

Opublikował: Adam Kardas
Publikacja dnia: 29.12.2016 09:08
Dokument oglądany razy: 1421
Podlega Ustawie