A A A
SmodBIP

Przebudowa dróg powiatowych: nr 2022K Rożnowa - Biskupice w km 0+050 – 0+330 oraz 2027K Wieliczka – Myślenice w km 4+500 – 4+810: Część I zamówienia Przebudowa drogi powiatowej nr 2022K Rożnowa-Biskupice w km 0+050 – 0+330 Część II zamówienia Przebudo

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

Wieliczka: Przebudowa dróg powiatowych: nr 2022K Rożnowa - Biskupice w km 0+050 - 0+330 oraz 2027K Wieliczka - Myślenice w km 4+500 - 4+810: Część I zamówienia Przebudowa drogi powiatowej nr 2022K Rożnowa-Biskupice w km 0+050 - 0+330 Część II zamówienia Przebudowa drogi powiatowej nr 2027K Wieliczka - Myślenice w km 4+500 - 4+810
Numer ogłoszenia: 102051 - 2015; data zamieszczenia: 09.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce , ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2882874, faks 012 2500378.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wieliczka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sam.ter. Powiatu Wielickiego - Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych: nr 2022K Rożnowa - Biskupice w km 0+050 - 0+330 oraz 2027K Wieliczka - Myślenice w km 4+500 - 4+810: Część I zamówienia Przebudowa drogi powiatowej nr 2022K Rożnowa-Biskupice w km 0+050 - 0+330 Część II zamówienia Przebudowa drogi powiatowej nr 2027K Wieliczka - Myślenice w km 4+500 - 4+810.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi: Część I zamówienia Przebudowa drogi powiatowej nr 2022K Rożnowa-Biskupice w km 0+050 - 0+330 w zakresie budowy chodnika na odcinku 0+050,00 - 0+360,85 w miejscowości Rożnowa, wraz z wykonaniem regulacji szerokości jezdni, wykonaniem ścieku przykrawężnikowego, remontem zjazdów, wypłyceniem i umocnieniem rowu po drugiej stronie drogi, wykonaniem pobocza po prawej stronie i odwodnieniem oraz przebudowa/zabezpieczenie teletechnicznej sieci napowietrznej-(250mb/6 słupów ST-7), zabezpieczenie kablowej linii światłowodowej na wjazdach i skrzyżowaniach. Szczegółowy zakres robót określają: - Przedmiar robót stanowiący załącznik C1 do SIWZ, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik D1 do SIWZ - Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik E1 do SIWZ. Część II zamówienia Przebudowa drogi powiatowej nr 2027K Wieliczka - Myślenice w km 4+500 - 4+810 w zakresie budowy chodnika na odcinku 4+500,00 - 4+810,00 w miejscowości Koźmice Wielkie, wraz z wykonaniem regulacji szerokości jezdni, wykonaniem ścieku przykrawężnikowego, remontem zjazdów i odwodnieniem które obejmuje, wykonanie kolektora deszczowego. Szczegółowy zakres robót określają: - Przedmiar robót stanowiący załącznik C2 do SIWZ, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik D2 do SIWZ - Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik E2 do SIWZ..

II.1.5)
V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Dla każdej części zamówienia Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tekst jednolity (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie lub że będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, poprzez wykazanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dla części I zamówienia: co najmniej jednego zadania obejmującego zakresem budowę lub przebudowę chodnika o wartości minimum 200 000,00 zł. netto wykonanego zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonego. dla części II zamówienia: co najmniej jednego zadania obejmującego zakresem budowę lub przebudowę chodnika o wartości minimum 120 000,00 zł. netto wykonanego zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonego. W przypadku składania oferty na obie części zamówienia, dopuszcza się również możliwość wykazania co najmniej jednego zadania spełniającego minimum wymagań dla tych części. Pojęcia budowy i przebudowy rozróżniane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) Podmioty występujące wspólnie mogą wykazywać spełnianie ww. warunku łącznie. W przypadku, gdy zakres wykonanej roboty budowlanej przedstawionej w dokumencie potwierdzającym jej prawidłowe wykonanie jest szerszy od wymaganego, w wykazie robót należy podać wartość roboty budowlanej odpowiadającej wymaganemu zakresowi przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy rozliczenia za wykonane zadania przedstawione przez Wykonawcę na potwierdzenie ww. warunku dokonane zostały w innej walucie niż w złotych polskich, przeliczenie wartości zadań dokonane zostanie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli A kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych tj. na dzień 09.07.2015 r. (a w przypadku braku określenia średniego kursu złotego w dniu 09.07.2015 r. - na dzień 08.07.2015 r.) Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu-zgodnie z pkt. 9.2.3a SIWZ, wykaz robót budowlanych wraz z dowodami o których mowa w paragrafie 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r. poz. 231) - zgodnie z pkt. 9.2.3b SIWZ, pisemne zobowiązanie innego podmiotu lub inny dowód - zgodnie z pkt 9.2.3f SIWZ (jeżeli dotyczy).

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje potencjałem technicznym lub że będzie dysponował potencjałem technicznym innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. co najmniej: część I zamówienia - jedną zagęszczarką płytowo - wibracyjną; jednym samochodem ciężarowym - samowyładowczym o ładowności minimum 10 ton; jedną koparką podsiębierną. część II zamówienia - jedną zagęszczarką płytowo - wibracyjną; jednym samochodem ciężarowym - samowyładowczym o ładowności minimum 10 ton; jedną koparką podsiębierną. W przypadku składania oferty na obie części zamówienia wymagane jest dysponowanie potencjałem technicznym w ilości stanowiącej co najmniej sumę wymagań dla tych części zamówienia. Podmioty występujące wspólnie mogą wykazywać spełnianie ww. warunku łącznie. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z pkt. 9.2.3a SIWZ, wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych - zgodnie z pkt. 9.2.3c SIWZ, pisemne zobowiązanie innego podmiotu lub inny dowód - zgodnie z pkt. 9.2.3f SIWZ (jeżeli dotyczy).

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. co najmniej: część I zamówienia: - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej oraz, - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania osoby spełniającej oba wymagania łącznie. część II zamówienia: - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej. W przypadku składania oferty na obie części zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość dysponowania jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, oraz możliwość wykazania osoby spełniającej oba wymagania łącznie. Zamawiający, określając ww. wymogi w zakresie uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu, z zastrzeżeniem art. 12 a, oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zmianami), oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r. nr 63, poz. 394. ) Podmioty występujące wspólnie mogą wykazywać spełnianie ww. warunku łącznie. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z pkt. 9.2.3a SIWZ, wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z oświadczeniem, że osoby te posiadają wymagane w SIWZ uprawnienia - zgodnie z pkt. 9.2.3d SIWZ, pisemne zobowiązanie innego podmiotu lub inny dowód-zgodnie z pkt. 9.2.3f SIWZ (jeżeli dotyczy).

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową lub że będzie dysponował środkami finansowymi lub zdolnością kredytową innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w wysokości co najmniej: część I zamówienia 200 000,00 zł. część II zamówienia 120 000,00 zł. W przypadku składania oferty na obie części zamówienia wymagane jest dysponowanie środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości stanowiącej co najmniej sumę wymaganych dla tych części zamówienia środków finansowych lub zdolności kredytowej. Podmioty występujące wspólnie mogą wykazywać spełnianie ww. warunku łącznie. W przypadku gdy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w innej walucie niż w złotych polskich, w celu oceny spełniania warunku przeliczenie dokonane zostanie według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli A kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych tj. na dzień 09.07.2015 r. (a w przypadku braku określenia średniego kursu złotego w dniu 09.07.2015 r. - na dzień 08.07.2015 r.) Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z pkt. 9.2.3a SIWZ, dokument złożony zgodnie z pkt. 9.2.3e SIWZ, pisemne zobowiązanie innego podmiotu lub inny dowód - zgodnie z pkt. 9.2.3f SIWZ (jeżeli dotyczy).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik A do SIWZ, 2) Kosztorys ofertowy (dla każdej z części zamówienia) opracowany z wykorzystaniem formularzy stanowiących odpowiednio załącznik nr 1a do SIWZ - część I zamówienia oraz 1b do SIWZ - część II zamówienia, w oparciu o przedmiary robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentację projektową wykonany metodą uproszczoną (ilość jednostek x cena jednostkowa netto = wartość netto), 3) Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej wymaganej przez zamawiającego, zgodnie z art. 26 ust. 2c uPzp może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. 4) Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii). 5) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w sekcji III.4.3.1 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie,w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby, lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii), jeżeli wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub w ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z art. 23 uPzp dotyczy także wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum), 7) W przypadku składania oferty wspólnie z innymi podmiotami (konsorcjum), podmioty muszą: wspólnie załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 9.2 SIWZ za wyjątkiem dokumentów wymienionych w ppkt 9.2.4 SIWZ, oraz 9.2.5 SIWZ, które składane są oddzielnie przez każdy z tych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 95
2 - długość okresu gwarancji - 5

IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dla każdej części zamówienia dopuszcza się możliwość ograniczenia zakresu zamówienia, jeżeli zaistnieje taka konieczność, a cena brutto części zamówienia z realizacji której zrezygnuje zamawiający będzie wynosiła maksymalnie 10% ceny brutto określonej w paragrafie 10 ust. 1 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.wieliczka.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, parter, pokój 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, parter, pokój 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia wykonawców, którzy w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszyli obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej nr 2022K Rożnowa-Biskupice w km 0+050 - 0+330.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 2022K Rożnowa-Biskupice w km 0+050 - 0+330 w zakresie budowy chodnika na odcinku 0+050,00 - 0+360,85 w miejscowości Rożnowa, wraz z wykonaniem regulacji szerokości jezdni, wykonaniem ścieku przykrawężnikowego, remontem zjazdów, wypłyceniem i umocnieniem rowu po drugiej stronie drogi, wykonaniem pobocza po prawej stronie i odwodnieniem oraz przebudowa/zabezpieczenie teletechnicznej sieci napowietrznej-(250mb/6 słupów ST-7), zabezpieczenie kablowej linii światłowodowej na wjazdach i skrzyżowaniach. Szczegółowy zakres robót określają: - Przedmiar robót stanowiący załącznik C1 do SIWZ, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik D1 do SIWZ - Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik E1 do SIWZ..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 95
2. długość okresu gwarancji - 5


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej nr 2027K Wieliczka - Myślenice w km 4+500 - 4+810.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 2027K Wieliczka - Myślenice w km 4+500 - 4+810 w zakresie budowy chodnika na odcinku 4+500,00 - 4+810,00 w miejscowości Koźmice Wielkie, wraz z wykonaniem regulacji szerokości jezdni, wykonaniem ścieku przykrawężnikowego, remontem zjazdów i odwodnieniem które obejmuje, wykonanie kolektora deszczowego. Szczegółowy zakres robót określają: - Przedmiar robót stanowiący załącznik C2 do SIWZ, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik D2 do SIWZ - Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik E2 do SIWZ..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 95
2. długość okresu gwarancji - 5

Numer ogłoszenia: 105159 - 2015; data zamieszczenia: 15.07.2015

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 102051 - 2015 data 09.07.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2882874, fax. 012 2500378.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2.
W ogłoszeniu jest: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015..
W ogłoszeniu powinno być: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015..

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, parter, pokój 4..
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, parter, pokój 4..

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Zał.
W ogłoszeniu jest: Część nr 1 pkt 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015..
W ogłoszeniu powinno być: Część nr 1 pkt 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2015..

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Zał.
W ogłoszeniu jest: Część Nr 2, pkt 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015..
W ogłoszeniu powinno być: Część Nr 2, pkt 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2015..

II.2) Tekst, który należy dodać:

Miejsce, w którym należy dodać tekst: -.
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: -.

Zmiana treści SIWZ

SIWZ wraz ze zmienionymi załącznikami

Załączniki:

01 – SIWZ
02 – Załącznik 1a – Kosztorys ofertowy - droga

03 - Załącznik 1a – Kosztorys ofertowy – teletechnika

04 - Załącznik 1b – Kosztorys ofertowy – droga

05 – Załączniki nr 2,3,4,5,7,9

06 – Załącznik A – Formularz oferty

07 – Załącznik B1 – Wzór umowy

08 – Załącznik B2 – Wzór umowy

09 – Załącznik C1 – Przedmiar robót – droga

10 – Załącznik C1 – Przedmiar robót – teletechnika

11 – Załącznik C2 – Przedmiar robót – droga

12 – Załącznik D1 – STWiOR

13 – Załącznik D1 _ STWiOR teletechn

14 - Załącznik D2 – STWiOR

15 – Załącznik E1 - Dokumentacja projektowa

16 – Załącznik E1 - Dokumentacja projektowa

17 – Załącznik E1 - Dokumentacja projektowa

18 – Załącznik E1 - Dokumentacja projektowa

19 – Załącznik E1 - Dokumentacja projektowa

20 – Załącznik E1 - Dokumentacja projektowa

21 – Załącznik E1 - Dokumentacja projektowa

22 – Załącznik E1 - Dokumentacja projektowa

23 – Załącznik E1 - Dokumentacja projektowa

24 – Załącznik E1 - Dokumentacja projektowa

25 – Załącznik E1 - Dokumentacja projektowa

26 – Załącznik E2 - Dokumentacja projektowa

27 – Załącznik E2 - Dokumentacja projektowa

28 – Załącznik E2 - Dokumentacja projektowa

29 – Załącznik E2 - Dokumentacja projektowa

30 – Załącznik E2 - Dokumentacja projektowa

31 – Załącznik E2 - Dokumentacja projektowa

32 - Załącznik F1 – Karta gwarancyjna

33 – Załącznik F2 – Karta gwarancyjna

Opublikował: Adam Kardas
Publikacja dnia: 09.07.2015 11:57
Dokument oglądany razy: 1860
Podlega Ustawie